יח"צ
הזוכים באריה השואג: היח"צ לפרס הנובל של פרופ' שכטמן וקמפיין 7 פלאי עולם
עולם היח"צ חוגג הערב בת"א. עוד בזוכים: בן חורין אלכסנדרוביץ עבור המאבק בחוק טל, אטד תקשורת על קמפיין קידום התיירות הדרוזית והצ'רקסית
איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל קיים אמש (יום א\') את תחרות \'האריה השואג\' לשנת 2012, באירוע שהתקיים במוזיאון תל אביב לאמנות. לאירוע הגיעו מאות יועצי תקשורת, וגם שר התיירות סטס מיסז\'ניקוב. השנה הוגשו לתחרות מעל 40 קמפיינים.
את תואר יקיר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור לשנה זו קיבל קרלוס בגס, נשיא קבוצת \'יפעת\'. האיגוד מסר כי \"בגס הוא חלוץ ופורץ דרך בשדה ניטור המידע התקשורתי וניתוחו העסקי, מעל ל-39 שנים. בחשיבה טכנולוגית, יצר מערכת תומכת המלווה את ענף הייעוץ התקשורתי והדוברות ומהווה כלי עבודה ראשון המאפשר להעניק שירות איכותי, חדשני ועדכני בזמן אמת\".
בשיקוליה ציינה הנהלת האיגוד כי \"בגס השכיל מתחילת ייסודו של האיגוד לייצר שותפות מקצועית אמיתית, לאורך שנים, בכל הקשור לארגז הכלים המקצועי של העוסקים במקצוע\". את הפרס מטעם האיגוד קיבל בגס, מנשיא האיגוד דוד נוימן, ותא\"ל במיל\' אפרים לפיד, יקיר האיגוד בשנה שעברה.
בקטגוריית \'קמפיין בינלאומי\' זכה משרד התיירות על קמפיין לבחירת ים המלח לאחד מ-7 פלאי תבל, כאשר משרד \'לייבוביץ ברגר\' והמועצה האזורית מגילות ים המלח, קיבלו את הציון לשבח. שר התיירות הגיע לקבל את הפרס.
בקטגוריית \'קמפיין ציבורי - קמפיין השנה\' זכה משרד \'בן חורין אלכסנדרוביץ\' עבור המאבק בחוק טל מטעם הפורום לשוויון בנטל.
בקטגוריית \'טכנולוגיה\' זכה הטכניון בחיפה ומשרד יחסי הציבור \'מסר אחד\' על זכייתו של פרופ\' דן שכטמן בפרס נובל לכימיה.
בקטגוריית \'מוצרי צריכה\' זכה משרד \'גלעד תקשורת\' על ביקור שף ברילה בישראל. בציון לשבח בקטגוריה זו זכה משרד \'שטרן אריאלי יחסי ציבור\' על קמפיין יום הולדת 161 למותג הוויסקי ג\'ק דניאלס של חברת אקרמן.
בקטגוריית \'קמפיין תאגידי\' זכה משרד \'בן חורין אלכסנדרוביץ\', על קמפיין המכללה האקדמית ספיר.
בקטגוריית \'קמעונאות\' זכה משרד \'טריווקס סאסי אהרוני\' על קמפיין \"בנזין זה רק בנזין - למה לשלם יותר\" של רשת תחנות הדלק TEN.
בקטגוריית \'מגזר שלישי\' זכו \'אטד תקשורת\' ו\'לילך דומניגז\', על קמפיין חודש בריאות הנפש של עמותת אנוש.
בקטגוריית \'מגזרים\' זכה משרד \'תאברי תקשורת שיווקית ויחסי ציבור\' על קמפיין תחרות כישרונות \'מיוזיקס 3\' לחברת פלאפון.
בקטגוריית \'אירועי תרבות וספורט\' זכה משרד \'בן חורין אלכסנדרוביץ\' על קמפיין מרתון ירושלים עבור עיריית ירושלים.
בקטגוריית \'קמפיין דיגיטל\' זכה משרד \'שטרן אריאלי\' על השקה תלת מימדית לאבקת כביסה אריאל עבור פרוקטור אנד גמבל.
בקטגוריית \'תיירות\' זכה משרד \'אטד תקשורת\' על קמפיין קידום התיירות הדרוזית והצ\'רקסית.
בקטגוריית \'גור אריה\' זכה Adventure IDC - פרויקט יחסי הציבור במרכז הבינתחומי הרצליה והסטודנטיות גילי לזרוביץ, ליאור עובדיה, עדי לוריא, עדי ברגר-שוחטמן, איילת דותן ומיכל קיפניס על תוכנית לעמותת אתגרים.
גילוי נאות: קבוצת \'יפעת\' היא חברה אחות של קבוצת \'קו מנחה\' המפעילה את אתר אייס
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(29):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
16.התגובות שלכם לא מובנות לי- ולא- אני לא דיסלקטנועם חי 07/2012/24הגב לתגובה זו0 0חבר'ה, התחרות הזו היא בשבילכם ולמענכם ולמען החשיפה וההכרה של התחום לכלל לקוחותיכם והציבור. זהו סוג האירועים שמעלים לסדר היום את התחום, חשיבותו ומשמעותו. אני מציע שבמקום להשמיץ, לרמוז ל"פוליטקות לא כשרות" ועוד כל מיני ריעין ומבישין. אם אתם כלכך מוכשרים ב"לייעץ" אז אנא-תפנו את המשאבים שלכם להצטרפות לאיגוד (שטוב שייש לכם כזה), ותנסו באמת להתמודד בתחרות האריה - כי למרות שאתם מוערכים ע"י הלקוח שלכם אין הוא משקף את רמת היצירתיות, אובייקטיביות והמקצועיות שבה קיימתם קמפיין כזה או אחר. עיניים מהתחום שיתנו לכם ציון זה כבר משהו אחר: תחשבו על זה כעל בקרת איכות לעבודה, תוכן וליצירתיות שלכם! ותחשבו על זה... גלוי נאות: אני לא דובר ולא יחצ"ן- רק צופה מהצד.סגור
-
15.מי היה מאמין שהתקשורת תפרגן ליח"צניםגלי 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0שמעתי כתבה מפרגנת בקול ישראל ואפילו גלובס שתמיד עושים לנו בעיות להכניס אייטם, כתבו מאוד יפה על האירוע. הגיע הזמן!סגור
-
14.בן חורין ואלכסנדרוביץ פשוט מאוסיםאריה 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0משרד קקמייקה המנוהל על ידי ילד מבוהל חסר כריזמה ואישה בגיל העמידה. אתר אינטרנט מגעיל ותפיחות עצמיות על השכם לא יובילו אתכם קדימה.סגור
-
13.היה יופי של ערב!אוריתוש שהייתה שם 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0סחטיין לאיגוד! עשיתם יופי של עבודה. אין על פופי אריאלי! יישר כוח לכל העוסקים במלאכה.סגור
-
12.אבל קמפיין חוק טל לא הצליח....סיגל 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0אז על מה בדיוק מוענק הפרס?? ועוד משהו- הוא לא היה רק ב-2012??? למה הוא משתתף ברשימת הקמפיינים שהיו ב- 2011???סגור
- טען עוד
-
11.חוץ מאייס לא כתבו מילה על התחרות הזאת באף אתרבעעע 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0היו לה מה שנקרא "יחסי ציבור חלשים"סגור
-
אתם לא קוראים עיתונים ?שני 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0חוץ מידיעות היה גם בגלובס וע"פ מס' העיתונאים שבאו לסקר את האירוע, סביר להניח שיהיה גם במעריב, ידיעות ושות'סגור
-
קראנו. לא מצאנו (ל"ת)סורי 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לא מדויק בכללדנה 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0היו כל מיני אייטמים לקראת האירוע, כמו למשל אצל רז שכניק בממון. אני מניחה שעוד יהיה לזה סיקור מחר.סגור
-
10.אוי כמה עלוב. כל מי שטרח להגיש זכה (ל"ת)פאתטי 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.למיטב ידיעתי בנזין זה כלל לא נכלל בקטגוריה שלתוהה 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0חבר'ה מה קורה כאן?! אף אחד לא שם לב אבל בנזקסגור
-
נו באמת... הפסדת בקטגוריה ואת לא מפסיקה לטחון (ל"ת)גילי 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.דרור סטודנט לשיווק ו 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0קבלו תיקון!!! בנזין אינו בקטגוריה של קמונעאותסגור
-
7.למיטב ידיעתי בנזין זה כלל לא נכלל בקטגוריה שלתוהה 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0חבר'ה מה קורה כאן?! אף אחד לא שם לב אבל בנזין זה בכלל לא בקטגוריה של קמונעאות !!!!!! מתפלא על השופטים. הייתכן שהכל מכורסגור
-
וואלה נכון (ל"ת)דניאלה יחסי ציבור 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.שאלה לליאורה: איפה כל המשרדים הגדולים?לא היה ולא יהיה 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0הסתכלתי על רשימת הזוכים ותסלחי לי שאת מרביתם אני כלל לא מכיר. היכן המשרדים הגדולים: רהב, שלמור, צור, מורל, דחבש שרף ועוד... לצערנו התחרות הזו לא מייצגת את העשייה בענףסגור
-
שאלה טובהקמפינסקי 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0גם לא ראיתי שם את ארד תקשורת, דניאלה רייבנבך, דבי תקשורת, דני לוי, גלאי תקשורת, GCS, גיתם פורטר, ניסים דואק, כהן רימוןסגור
-
המשרדים הגדוליםליאורה 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0ראשית כל ישנם משרדים גדולים שלא מעוניינים לחשוף שיטות עבודה ולכן לא משתתפים בתחרות. מדי שנה דניאלה רייבנבך משתתפת בתחרות וכך גם עמירם פליישר, דורן תקשורת השתתפו בעבר. שטרן אריאלי משתתפים מדי שנה, גיל-עד משתתפים כמעט מדי שנה, ואלו הן רק דומאות. כך שאין מה להלין על כך שהתחרות לא מייצגת את הענף. מתכונת התחרות שונתה והותאמה לתחרויות הבינלאומיות. מזמינה אתכם להציץ בספר התחרות שחולק אתמול.סגור
-
5.תחרות מטופשת (ל"ת)אריה ש. 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
בן חורין ואלכס' לא נמאס לכם מהתחרות המטופשתחורין וחבריו 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0אם אתם רוצים להיות ברמה של הגדולים אז זו לא הדרך. תזכירו לי אילו קמפיינים משמעותיים באמת הובלתם?? את בן חורין אני מבין הוא ילד כאפות אבל את אלכסנדרוביץ ממך הייתי מצפה ליותרסגור
-
תחרות בכלל לא טפשיתדן בן-יעקב 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0תמהני מה מניע את מי שכתב "תחרות טפשית"? אולי זה מעיד על עוצמת "חוכמתו" ???..............סגור
-
4.כל הכבוד לכל העושים במלאכהאיתן הרשקו 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד לכל העושים במלאכה ומיוחד לאיציק כגן האירוע היה ברמה גבוהה ביותר ונותן כבוד רב לכל העוסקים במקצוע הייעוץ התקשורתי, יחסי הציבור והדוברות ושוב כל הכבוד.סגור
-
3.ברכותי,אבן ירושלמית, 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0ברכות מקרב לב לפיני קבסה ולמשרד מסר 1 על הזכייה באריה השואג, שאגות האריה הגיעו אמש עד למשרדי החברה ברח כנפי נשרים בירושלים. ברכות על העבודה אין על פיני ועל צוות המשרד.סגור
-
2.מה, כל מי שהגיש זכה? (ל"ת)יעל 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לא כל מי שהגיש זכהליאורה לייבוביץ 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0כמרכזת התחרות אני עונה על ההערה. לא. לא כל מי שהגיש זכה. הוגשו 43 עבודות מתוכם זכו סה"כ 12. כך שלא כל מי שהגיש זכה. העבודות שזכו, קיבלו את הניקוד הגבוה ביותר על ידי השופטים.סגור
-
אין משרד שהגיש מועמדות ולא זכהרינה 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0בואו נעמיד דברים על דיוקם: כל מי ששילם על מועמדות - זכה בפרס. לא פלא שהמשרדים האמיתיים של יחסי הציבור לא משתתפים בטקס המביש הזהסגור
-
ממש ממש לא..ליאורה לייבוביץ 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0הדבר שגוי ביותר. אולי יח"צ את יודעת לעשות אבל חשבון פחות, וסליחה על הציניות. חולקו 12 פרסים כולל גור אריה, מתוך 43 מועמדויות שהיו. כך שלא כל אחד קיבל פרס. חבל שאת משמיצה. מי שזכה בפרס הגיע לו.סגור
-
הגשה מול זכייהדן בן-יעקב 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0הנה "רעיון אדיר": בפעם הבאה בכוונה אל תבחרו קמפיינים שבאמת ראויים לפרס, אלא תבחרו בהגרלה את מחצית המשרדים שהגישו וחלקו להם פרסים ללא התייחסות לטיב העבודה (גם אם היא ממש גרועה) ..............סגור
-
1.הייתי ונהניתיגילה 07/2012/23הגב לתגובה זו0 0לאיגוד היח"צ, שאפו ענק על ההפקה כל הכבוד לריכוז התחרות ולליאורה שעבדה מצאת החמה עד צאת הנשמה עבור התחרות. שאו ברכהסגור


