יח"צ

שיהיה לבריאות: מערך הדוברות והיח"צ של קבוצת 'כצט' ינוהל ב'דני לוי תקשורת'

כצט היא מקבוצות הפארמה ומוצרי הצריכה הגדולות בארץ. התקציב ינוהל במשרד של לוי - בכפיפות לסמנכ"ל השיווק והמכירות של כצט אורית גזית
כצט לוגו (צילום לוגו)
מערך הדוברות ויחסי הציבור של קבוצת כצט (CTS) ינוהל במשרד יחסי הציבור וייעוץ התקשורת \'דני לוי תקשורת\' - כך נודע לאייס. הקבוצה תטופל בחטיבת הצרכנות והבריאות של המשרד שתפעל בכפיפות ישירה לסמנכ\"ל השיווק והמכירות של כצט, אורית גזית.
כצט (CTS) היא אחת מקבוצות הפארמה ומוצרי הצריכה הגדולות והוותיקות בישראל, שפועלת במגוון רחב של קטגוריות בתחומי הבריאות ומוצרי הצריכה, ומספקת מענה למרבית הקטגוריות שקיימות בתחום.
פעילויות הליבה של החברה כוללות ייצור תרופות מרשם וללא מרשם, ייבוא ושיווק של תרופות מובילות מהעולם לצד מכשור וציוד רפואי, וכן פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי טיפוח. החברה גם מובילה את תחום הפעוטות ובריאות הנשים בישראל ומשווקת עשרות תכשירים תחת מותגים מקוריים מוכרים, דוגמת טיפטיפות, פמינה, לקטופיל, ורבים נוספים. בנוסף, לכצט 2 חטיבות נוספות: חטיבה חקלאית (AGRICA) העוסקת בייצור, ייבוא ושיווק מוצרים מקצועיים לחקלאות; וחטיבה וטרינרית (ANIMALCARE) העוסקת בייצור, ייבוא ושיווק מוצרים לבעלי חיים.
מנכ\"ל קבוצת כצט סיגל פירסט מסרה כי \"בחודשים האחרונים קיימה החברה סקירה ענפית למציאת משרד שילווה את הקבוצה באתגרים הרבים שניצבים בפניה בשנת 2013, כניסה לקטגוריות נוספות והמשך ביסוס מעמדה כמובילה בקטגוריות הקיימות בהן היא פועלת. התרשמנו לטובה מתכנית העבודה שהוגשה לנו על ידי \'דני לוי תקשורת\' ומצוות המשרד ואנו מאחלים לכל הצדדים הצלחה רבה בהתקשרות החדשה\".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    (ל"ת)
    תת רמה של משרד 10/2012/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    כבר טעות ראשונה..
    סיגל ״פירט״?! 10/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למנכ״ל קוראים סיגל פירסט..
    סגור
  • 2.
    דני לוי המשרד הכי טוב בישראל היום. זו עובדה (ל"ת)
    רעותה 10/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ואת לא חיה בסרט בכלל (ל"ת)
    שפילברג 10/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא להאמין איך הם מפילים לקוחות
    עיתונאי 10/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הלקוחות היו יודעים עד מה אנחנו העיתונאים והכתבים שונאים לעבוד עם המשרד ובמיוחד עם מר דני לוי, שההתפרצויות שלו ידועות לשמצה בתעשייה - הם היו בורחים כמו מאש. מדהים איך הם לא שמים לב כמה העצבים האלה יוצאים על הלקוחות הקודמים עד שהם מבינים את הבעייתיות. העובדים אולי בסדר, אבל במוקדם או במאוחר תמיד מופיע מר לוי והורס להם את כל העבודה.
    סגור
  • אייס אין לכם סינון בטוקבקים?
    מוצ'ילה 10/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דני לוי אחלה משרד ודני עצמו אחלה בנאדם. נשמע לי יותר כמו תגובה של מתחרה מאשר של עיתונאי
    סגור
  • "עיתונאי"? תזדהה בבקשה כדי שנראה כמה אמין אתה (ל"ת)
    מנהלת במשרד 10/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל מי שהיה נוכח בהתפרצות של דני לוי שהבטיח
    עיתונאי 10/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להשמיד קריירות של אנשים שבטעות כתבו משהו שלא מצא חן בעיניו - יודע שלהזדהות זו טעות שאי אפשר לעשות. כבר קראתי SMSים ומיילים מאיימים על אחרים מדני שלא מתבייש להעלות על הכתב טינופת מהסוג הנחות ביותר. אז תודה, אני אמנם רק עיתונאי אבל מעדיף לא להיכנס לפה שלו. את הנקמה שלי אני עושה בלקוחות שלו, בקטנה. אמנם פתרון של פחדנים, אבל גם לפחדנים יש משכנתא.
    סגור