יח"צ
רק בגלל הכתבות: השקת פלייבוי בישראל תטופל ע"י משרד טריואקס+סאסי+אהרוני
המגזין שבשיאו מכר 7 מיליון גיליונות בארה"ב, מגיע ארצה 60 שנה לאחר השקתו. היחצנים הישראלים יטפלו גם בפעילות החברתית ובמדיה הדיגיטלית
60 שנה לאחר השקת מגזין הגברים \'פלייבוי\' בשיקאגו, אחד המותגים המוכרים בעולם עושה עלייה, ולקראת השקתו בישראל, תקציב יחסי הציבור שלו יטופל על ידי משרד היח\"צ \'טריואקס+סאסי+אהרוני\'. גם תקציב ניהול הפעילות ברשתות החברתיות ובזירה הדיגיטלית, נמסר למשרד.
המו\"ל של \'פלייבוי\' הישראלי הוא עו\"ד דניאל פומרנץ בן ה-37, יהודי אמריקאי ועולה חדש, העורכת הראשית היא נטע יעקובוביץ\'-קידר, המשנה לעורך הוא שחר פרנהיימר, וסמנכ\"ל השיווק הוא סמואל גרין. \'פלייבוי ישראל\' מצטרף ל-32 מערכות שכבר קיימות בעולם ויציע כתבות של כותבים מקומיים, בצד תכנים מחו\"ל, וכמובן - תמונות של נשים מחוטבות, שיפארו את דפיו, במה שהפך מזמן לאחד מסימני ההיכר שלו: \'נערת החודש\' ו\'נערת השנה\'.
פלייבוי נוסד ב-1953 בשיקגו על ידי יו הפנר, שהפך את המגזין לאחד המותגים המפורסמים בעולם. לאורך השנים נתן המגזין במה לכמה מגדולי הסופרים האמריקאים, וב-50 השנים האחרונות ראיין בין דפיו את גדולי עולם, בהם מנהיגי מדינות, גיבורי תרבות, מהפכנים, אנשי רוח ופילוסופיה. מי למשל? מרטין לותר קינג, ג\'ימי קרטר, סלמן רושדי, יאסר ערפאת, פידל קאסטרו, יצחק בשביס-זינגר, ועוד. בשנות ה-70 נמכר המגזין ביותר מ-7 מיליון עותקים, שעם השנים צנחו ל-1.5 מיליון (נכון ל-2011). מאידך, אתר האינטרנט שלו שהושק לפני כמעט 20 שנה, זוכה להצלחה גדולה, ולפני כשנתיים הועלו כל הגיליונות לאינטרנט - לטובת המנויים.
דפנה טריואקס מסרה כי \"פלייבוי הוא אחד ממותגי העל בעולם לאורך השנים, ואנו שמחים על האפשרות שניתנה לנו להעניק לו מניסיוננו בתחום שימור מותגים בינלאומיים מובילים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כל הכבוד לאהרוני וסאסי! בהצלחה חברים! (ל"ת)יעל 03/2013/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אתם רציניים? זה דיווח על לקוח חשוב? (ל"ת)גוליטו 02/2013/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.זילות לנשים העיתון הזה. (ל"ת)אנחנו פחות שמחים 02/2013/08הגב לתגובה זו1 0סגור


