נדל"ן ותשתיות

ענקית רכבי היוקרה כובשת את ענף הנדל"ן: כמה תשלמו על פנטהאוז?

אסטון מרטין חברה בריטית לייצור מכוניות יוקרה, הכריזה על פרויקט נדל"ן מפואר במיאמי. מגדל היוקרה כולל 66 קומות ובעל 391 יחידות דיור. הבניין מכיל 7 פנטהאוזים, כאשר היחידה הגדולה ביותר ממוקמת על פני שלוש קומות בראש הבניין והשווי שלה הוא 59 מיליון דולר

מערכת ice | 
השקעות במיאמי (צילום shutterstock, freepik)
אסטון מרטין (Aston Martin), חברה בריטית לייצור מכוניות יוקרה, החלה במהלך מעניין במיוחד והפעם מדובר בהשקעה בענף הנדל"ן במיאמי. מדובר בהקמת מגדל מגורים הכולל 66 קומות, אשר מורכב מ-391 יחידות.
על פי הדיווח של אתר CNN, הפרויקט הנדל"ן של יצרנית מכוניות היוקרה ממוקם בסמוך לנהר מיאמי במפרץ ביסקיין. על פי הודעת החברה, הבניין היוקרתי הינו בגובה של 249 מטר (818 רגל) והוא מכיל 7 פנטהאוזים כאשר כל אחד מגיע עם בריכות פרטיות וטרסות. מלבד זאת, דירות היוקרה השונות בפרויקט הנדל"ן של הענקית אסטון מרטין נעות בין חדר שינה אחד עד חמישה חדרי שינה. 
לטענת החברה הבריטית, היחידה הגדולה ביותר נקראת "פנטהאוז ייחודי טריפלקס", אשר ממוקמת על פני שלוש קומות בראש הבניין. עבור הפנטהאוז היוקרתי, יאלצו המעוניינים ביחידת הדיור המפוארת להיפרד מ-59 מיליון דולר.  אותו נכס יוקרתי נפתח למכירה רשמית ביום שלישי האחרון. 
מתחם המגורים הינו בצורת מפרש הכולל מרכז כושר בן שתי קומות, שני אולמות קולנוע, בריכה ענקית עם מרפסת בריכה, ג'קוזי וביתנים מיוחדים הממוקמים בקומה ה-55 של המגדל. 
מלבד זאת, הבניין כולל סקיי בר, מטבח שף, אולם אירועים ופינות אוכל פרטיות, ספא, סלון יופי ומספרה. ג'רמן קוטו, מנכ"ל חברת G&G Business Developments, אשר הייתה אחראית על מגדל היוקרה אמר ל-CNN כי החברה מעוניינת לעבוד על פרויקט בעיר קוסמופוליטית של מיאמי. קוטו, סיפר על מיקום הפרויקט של חברת אסטון מרטין ואמר: "זה מגרש מדהים עם נוף מצוין של הנהר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה