נדל"ן ותשתיות

אורבן נדל"ן תתקין מתקני חניה אוטומטיים בשני פרויקטים בעלות של מיליוני שקלים

המתקנים הם של חברת אינטרפז היבואנית הבלעדית של מתקני החניה של חברת De-Park GmbH  הגרמנית. הפרויקט הראשון ממוקם בכפר סבא והוא כולל 33 מקומות חניה, והשני ברמת השרון והוא כולל 17 מקומות חניה
מערכת ice |  2
מתקני חניה אוטומטיים (צילום חברת אינטרפז)
חברת אורבן נדל"ן, אחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל בתחום של התחדשות עירונית, חתמה על הסכמים להתקנת מתקני חניה אוטומטיים בשני פרויקטים שבבעלותה. ההסכמים נחתמו עם חברת אינטרפז, אחת מחברות פתרונות החניה המובילות בישראל, היבואנית הבלעדית של מתקני החניה של חברת De-Park GmbH הגרמנית.
הפרויקט הראשון ממוקם בכפר סבא והוא כולל 33 מקומות חניה, והשני ברמת השרון והוא כולל 17 מקומות חניה. שני הפרויקטים כבר נמצאים בשלבי בניה אחרונים, ובזמן הקרוב תחל התקנת מתקני החניה האוטומטיים. העלות הכוללת עבור התקנת מתקני החניה בשני הפרויקטים נאמדת במיליוני שקלים. לא מדובר בשיתוף הפעולה הראשון בין חברת אורבן לחברת אינטרפז. אינטרפז כבר השלימה התקנת מתקני חניה משוכללים בשני פרויקטים נוספים של חברת אורבן. הראשון ברחוב יהודה הנשיא בתל אביב והשני ביהודה המכבי בתל אביב.
מערכות חניה המותקנות בפרויקטים של אורבן הן רובוטיות, המבוססות על מנועים של סימנס ותפעולן המלא נעשה באמצעות מערכות שליטה מרחוק. המערכת מאפשרת הורדה אוטומטית של הרכב לקומות החניון ללא התערבות של הנהג עצמו. תהליך קבלת הרכב נעשה גם הוא באופן ממוחשב: בעל הרכב מפעיל את המערכת הממוחשבת הממוקמת בכניסה לבניין, והרכב מוצא אליו באופן אוטומטי. כך נחסכת מבעל הרכב כל כניסה למתחם החניה לצורך חניית הרכב, והוצאתו. לכל המערכות גם מערך שירות המוודא כל העת תפעול תקין של המתקנים.
דוד זהבי, מנכ"ל שותף ובעלים של אורבן נדל"ן: "חשוב לנו ליישם את תפיסת החדשנות שלנו בכל היבט של פרויקטי הנדל"ן בהובלתנו, לרבות גם במתקני החניה. שני תנאי סף הנחו אותנו בבחירת מתקני החניה: בראש ובראשונה להבטיח שהמתקנים עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר, והשני הוא ממשק נוח ומהיר עבור דיירי הבניין. בסופו של דבר, מרבית הדיירים עושים שימוש במתקנים אוטומטיים לפחות פעמיים ביום במתחם החניה, ולכן זהו מרכיב חשוב באיכות החוויה של הדיירים מפרויקט המגורים שלהם."
אלעד חזינוב, סמנכ"ל חברת אינטרפז טכנולוגיות בע"מ: "ההחלטה של שחקנים מובילים בשוק כגון אורבן נדל"ן להתקין מתקני חניה משוכללים בפרויקטי הנדל"ן שלהם מייצרת סטנדרט חדש בשוק, ואנחנו מעריכים שבעתיד הקרוב נוכל לראות את זה כסטנדרט המקובל בענף."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אינטרפז שרות מצויין
    לקוח מרוצה 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פותרים כל תקלה תוך מספר דקות מרחוק.
    סגור
  • 1.
    חברה נוראית
    אחד שיודע 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה נוראית. שירות גרוע. לא להתקרב
    סגור