רכילות עסקית

בנו של ליאון רקנאטי רכש נכס בעשרות מיליוני שקלים בצפון תל אביב

דניאל רקנאטי, בנו של ליאון רקנאטי ונכדו של דניאל הסב, רכש שני קוטג'ים בצפון תל אביב בעשרות מיליוני שקלים. מדובר בנכס נדיר בשכונה, ואלה השכנים שמחכים לו
מערכת ice |  1
פרויקט לה גווארדיה תל אביב של קבוצת רוטשטיין (צילום הדמיה viewpoint)
בנו של איש העסקים ליאון רקנאטי, דניאל, רכש קוטג'ים בצפון תל אביב. רקנאטי ממשפחת מייסדי בנק דיסקונט שימש בעבר כיו"ר קבוצת אי.די.בי.
מדובר בשני קוטג'ים מאותו טור שממוקמים במתחם "sea and sun" שכשמו, בקו ראשון לים. הסכום ששילם על שני הנכסים הוא 52 מיליון שקלים אחד הנכסים רקנאטי ממקומם בחלק הצפון- מערבי של השכונה ומשתרע על שטח בנוי של כ-380 מטר. הקוטג' כולל שישה חדרים ויושב על מגרש ענק בגודל של חצי דונם – גדול ביחס לשכונה. כמו כן הנכס כולל ארבעה מקומות חניה. על הקוטג' הזה בלבד שילם רקנאטי כ-37.5 מיליון שקל. על הקוטג' הסמוך הסטנדרטי יחסית לשכונה שכולל חצר בת 100 מטרים שילם כ-5 מיליון שקלים.  

צילום: גוגל מפות 
הדירות הן חלק מקומפלקס בקצה הצפוני של תל אביב שמבודד מהעיר עצמה וקשו  לרשות דיירי הקומפלקס פועלים במתחם מועדון בריאות וכושר מפואר עם בריכות שחיה, ג'קוזי, סאונה ומגרשי סקווש, מרכז תרבות ואירועים, גלריה לאומנות, חנויות יוקרה ועוד.
בין השכנים החדשים של רקאנטי איש העסקים רוני מאנה, מייסד נביעות משה פודהוצר, אהוד גת, משפחת ורטהיים, ויעקב פרי, לצד אחרים.
רקנאטי, בן ה־45, הוא ממייסדי קרן ההשקעות רודיום וחלק משושלת רקאנטי המפוארת שהתחיל סבו, דניאל רקנאטי ה-1. משפחת רקאנטי החזיקה את השליטה בבנק דיסקונט ובאי.די.בי בימים בטובים שלה,  ובמשך השנים הוא פעל בעיקר בעסקי ההייטק בעיקר. ב־2015 רכש רקנאטי את השליטה בשלד הבורסאי של אי.די.בי לאחר שעמד למכירה במסגרת הסדר החוב של נוחי דנקנר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחיר מטורף לנכס פח
    מיכל 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה מחיר מופרז לשלם תמורת פרוייקט פח!!! פשוט לא להאמין. הכל מתפורר שם. בונים להם מול הפנים. תחזוקה מזעזעת. נובורישים ופרחיידה אחת גדולה.
    סגור