נדל"ן ותשתיות

כמה עולה הדירה היקרה ביותר העומדת למכירה השבוע?

בנמל יפו שבעיר העתיקה, דירת 6 חדרים, 532 מ"ר, 10 מטר בלבד מהים - היא הדירה היקרה ביותר העומדת למכירה השבוע, כמה היא עולה, ומהי הדירה הזולה ביותר העומדת למכירה השבוע? 
מערכת ice | 
נדל"ן (צילום unsplash, pexels)
מהי הדירה היקרה ביותר העומדת למכירה? ומהי הזולה ביותר? על פי נתוני אתר יד2, הפער במחירים מטורף ועומד על כמעט 39.5 מיליון שקל, כאשר השבוע: דירה יוקרתית בתל אביב עם נוף לים אל מול דירת 3 חדרים בקרית אתא.
הדירה היקרה ביותר
פרטים: דירת 6 חדרים משופצת, 532 מ"ר, מול הים ברציף העלייה השנייה בצפון יפו, המושבה האמריקאית - גרמנית, עם 3 מרפסות ו-2 חניות, בקומה 1 במבנה בן 2 קומות. מחיר: 40 מיליון שקל.
על הפרטים באתר יד2: "דירה ייחודית ונדירה, ממוקמת במרחק של 10 מטרים מהים, בנמל יפו שבעיר העתיקה. מבנה אבן טבעית שנבנה לפני אלפי שנים. בשנת 2010 הדירה חודשה והוגדלה על-ידי האדריכל הידוע, אילן פיבקו. שטח הדירה הוא 532 מ"ר ברוטו, מתוכם 100 מ"ר של מרפסות. הנכס כולל 5 חדרי שינה, כאשר לכל אחד מהם חדר רחצה משלו, 3 חדרי ממ"ד ואזור מגורים בגודל של 150 מ"ר. מהסלון נצפה נוף פנורמי של הים שיעניק לכם את התחושה שאתם על סירה בלב הים".


צילום מסך מאתר יד2.
הדירה הזולה ביותר
פרטים: דירת 3 חדרים משופצת, 75 מ"ר, קומה 4 בבניין בן 4 קומות, עם חניה אחת, בשדרות יוספטל במרכז העיר קרית אתא. מחיר: 520 אלף שקל.
על הנכס באתר יד2: "דירה מרווחת ומסדרת. קרובה למטרונית ומרכז שביט. כניסה מידית".


צילום מסך אתר יד2
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה