נדל"ן ותשתיות

הכנסות של 700 מיליון שקל? פרויקט מטורף בעיר היוקרתית

קבוצת הורוביץ וחברת אשל הירדן מוציאות לדרך את פרויקט Inno בסביון, ובכך נכנסת קבוצת הורוביץ לראשונה לתחום המשרדים, עם שילוב של מסחר, תעסוקה ומגורים בשטח כולל של כ-44 אלף מ"ר. ומתי צפוי האכלוס?
מערכת ice | 
פרויקט INNO בסביון (הדמיה: משה צור אדריכלים)
קבוצת הורוביץ, בבעלותה של היזמית חני הורוביץ ואשל הירדן בבעלות היזם גלעד קוגלמן, מקימים את פרויקט INNO ברובע התעשייה החדש MY ONO, הנבנה בימים אלה בין צומת סביון לקריית אונו. תכנון הפרויקט בוצע ע"י "משה צור אדריכלים", מהמשרדים המובילים בארץ בתחום תכנון בנייני משרדים ושילובם הנכון בסביבה בה הם ממוקמים. 
 
העסקה מהווה גם את כניסתה של קבוצת הורוביץ לתחום המשרדים והנדל"ן המניב. הפרויקט כולל 2 בנייני משרדים ובניין מגורים, בני 17 קומות כל אחד (סה"כ שלושה בניינים), הממוקמים מעל שטחי מסחר. שטחו הכולל של הפרויקט עומד על כ-44 אלף מ"ר. בניית הפרויקט תתבצע בשני שלבים: בעוד כשנה וחצי תחל בניית שטחי המשרדים והמסחר, המשתרעים על פני 26 אלף מ"ר וצפויים להתאכלס בשנת 2025, ובשלב השני ייבנה מגדל המגורים. צפי ההכנסות מהפרויקט כולו מוערך בכ-700 מיליון שקל.
 
חני הורוביץ, מנכ"ל ובעלים קבוצת הורוביץ: "בקעת אונו תיכנס בקרוב לתנופת בנייה אדירה ותמשוך אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. אנו בקבוצת הורוביץ שמחים לקחת חלק משמעותי ומרכזי באחת מתוכניות הבנייה הגדולות ביותר שמקודמת כיום באזור. בנוסף אנו שמחים על השותפות עם חברת 'אשל הירדן' ושמים את מבטחינו בידוי הנאמנות של אדריכל משה צור. קבוצת הורוביץ רואה בתחום המשרדים פוטנציאל כלכלי על אף השינויים שהוא עובר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה