נדל"ן ותשתיות

אשדוד מתחדשת: איצטדיון חדש בעלות מאות מיליונים:

עריית אשדוד פרסמה השבוע מכרז להקמת איצטדיון חדש בעיר שיכללול 20,000 מקומות. העלות המשוערת של הפרויקט הינה 311 מיליון שקלים והא צפוי להסתיים בנובמבר 2025
מערכת ice | 
איצטדיון כדורגל הדמיה (צילום גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים)

לאחר שהסתיימו עבודות התכנון ובעיצומן של עבודות התשתית במקום המיועד, עיריית אשדוד פרסמה השבוע מכרז לביצוע עבודות להקמת אצטדיון בפארק לכיש בעיר. עבודות ההקמה הן בהיקף התקשרות משוער של 311 מיליון שקלים ובסופן יוקם בעיר אשדוד אצטדיון משוכלל עם 20,000. כאשר על פי ההערכות, האצטדיון החדש יושק בנובמבר 2025 לאחר 36 חודשי הקמה. המבנה,  הוא חלק מקריית הספורט העתידית שכוללת גם ארנה מפוארת ובריכה אולימפית.


קריית הספורט עתידה להיבנות ברובע החדש באשדוד - רובע פארק לכיש, אשר יוקם במסגרת יישום הסכם הגג באשדוד ובו ייבנו 2700 יחידות דיור, לצד מתחם תעסוקה ומסחר. האצטדיון החדש יחליף את אצטדיון הי"א הוותיק בעיר שנפתח בשנת 1966 ומאז משחקות בו הקבוצות העירוניות מול תפוסת קהל מקסימלית של 7,800 צופים. האצטדיון החדש ישלש את תפוסת הקהל לצד שימוש בטכנולוגיות חדישות ונוחות מקסימלית שתוביל אותו להיות אחד ממתקני הספורט החדישים והמודרניים בישראל.


אייל דוידוביץ', ראש מנהלת הסכם הגג באשדוד, מסר: "מדובר עבורנו בעוד צעד קדימה ביישום החזון של הסכם הגג העירוני. אנחנו שמחים שהתוכניות הופכות למציאות בשטח ובטוחים שתושבי אשדוד ייהנו ממשחקים נהדרים באצטדיון ובקריית הספורט כולה בתוך שנים אחדות".


ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, אמר: ״אני מתרגש לראות את ההתפתחות המהירה של קרית הספורט ברובע פארק לכיש, כשהאצטדיון העירוני החדש הוא בהחלט גולת הכותרת שלה. המתנו זמן רב לרגע הזה ואני בטוח כי הציפייה תשתלם ותושבי העיר יהנו מאצטדיון יפהפה עם 20,000 מושבים ברמה בינלאומית, לצד ארנה עם 5,000 מקומות ובריכה אולימפית שתהיה פעילה כבר בקיץ הבא״

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה