נדל"ן ותשתיות

פרויקט התחדשות עירונית בגולומב רמה"ש: כ-54 מיליון שקל הכנסות

אב-גד ממשיכה להתקדם: חברת ההחזקות רוכשת פרויקט התחדשות עירונית ברחוב גולומב ברמת השרון, הצפוי לכלול סה"כ כ-27 יחידות דיור, מתוכן 15 יח"ד לשיווק על ידי חברת הפרויקט
מערכת ice | 
בנייה (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מודיעה כי החברה התקשרה בהסכם לרכישת פרויקט התחדשות עירונית ברחוב גולומב 5 ברמת השרון, מול לז-רום יזמות. כ-100% מבעלי הזכויות למקרקעין חתמו על הסכם התמ"א.
הפרויקט צפוי לכלול הריסה של מבנה מגורים קיים בן 3 קומות אשר בו 12 יח"ד והקמה של מבנה מגורים חדש אשר יכלול עד 6 קומות מעל קומת קרקע וקומת גג חלקית אשר על פי התכנון צפוי לכלול סה"כ כ-27 יחידות דיור, מתוכן 15 יח"ד לשיווק על ידי חברת הפרויקט. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-54 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הישירות הצפויות של החברה הינו כ-43 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
בתמורה, ישולמו ליזם כ-250 אלף שקל בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת החלטת הוועדה המקומית המאשרת את הבקשה להיתר בתנאים או מקבלת אישור בכתב מהוועדה המקומית כי אין צורך בהחלטת ועדה, וכי ניתן להשלים את הדרישות המופיעות בגיליון הדרישות לשם קבלת היתר בניה. בנוסף, ישולמו כ-750 אלף שקל עבור החזר הלוואה לחברה הקשורה ליזם. הרכישה מותנית בהסכמת הדיירים.
 
אתמול עדכנה אב-גד על התקשרות בהסכם לביצוע פרויקט פינוי-בינוי, עם למעלה מ- 69% מבעלי הקרקע, מעבר לסף החתימות הנדרש, ברחוב פנחס לבון 91, 93 ו-95, בנתניה. אשר יבוצע יחד עם פרויקט פינוי-בינוי במבנה הקיים ברחוב פנחס רוטנברג 13, נתניה. בו התקשרה החברה עם למעלה מ-85% מבעלי הקרקע. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ- 740 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ-539 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
בשבועיים האחרונים עדכנה החברה על התקשרות בשני הסכמים נוספים, לביצוע פרויקטי פינוי בינוי, עם מעבר לסף החתימות הנדרש, האחד ברחוב אנילביץ 7-9, בפתח-תקווה, עם צפי הכנסות בהיקף של כ- 42 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף הוצאות צפויות של כ-32 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). השני, ברחוב סן מרטין 19 ו- 21, בירושלים. עם צפי הכנסות בהיקף של כ- 293 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף הוצאות צפויות של כ-238 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
בכך, היקף ההכנסות המצטבר מהפרויקטים בנתניה, פתח-תקווה וירושלים, צפוי לעמוד על כ- 1,075 מיליון שקל (כולל מע"מ), והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ-809 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
אשר על פי התכנון צפויים הפרויקטים כאמור, לכלול כ-578 יח"ד (מתוכן 144 יח"ד השייכות לבעלי הזכויות בקרקע ויתרת 434 יח"ד לשיווק בשוק החופשי).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה