נדל"ן ותשתיות

המושב שסגר עסקת נדל"ן ב-200 מיליון שקל

O-Park מעלה הילוך: איוויב מניבים ומושב חמד יקימו מרכז עסקים בהשקעה של 200 מיליון שקלים

מערכת ice | 
O Park הדמייה (צילום SO אדריכלים)
חברת איוויב מניבים (מקבוצת Ewave Nadlan) מודיעה על הסכם שיתוף פעולה עם מושב חמד במסגרתו יקום קומפלקס משרדים ומסחר על גבי קרקע המצויה במתחם O-Park המבוקש באור יהודה. הזכויות בקרקע, בהיקף של 10 דונמים, שהיו ברשות מושב חמד, עוברות לשותפות של איוויב מניבים, יזמית הפרויקט, ומושב חמד.
הקומפלקס החדש יכלול 2 מבנים הצופים בחזיתם לפארק ירוק בשטח בנוי כולל של 16 אלף מ"ר – 4 אלף מ"ר שטחי מסחר ו-12 אלף מ"ר משרדים. סך ההשקעה הכספית הצפויה בהקמת הקומפלקס הינה כ-200 מיליון שקלים. 
 
הקרקע עליו יוקם מרכז העסקים מצויה בכניסה למתחם O-Park באור יהודה, עתודת העסקים האסטרטגית של גוש דן, הצפויה להכיל פארק הייטק, מסחר ומשרדים בהיקף בנוי כולל של כמיליון מ"ר. המתחם כולל נגישות תחבורתית מעולה - סמוך לנתב"ג, כביש 6, קווי המטרו העתידיים והקו הסגול של הרכבת הקלה, כשצמוד לו מתוכנן לקום פארק ירוק בהיקף של 600 דונם.
חברת איוויב מניבים, הפעילה בעולמות ייזום נדל"ן למשרדים, מסחר, תעשייה ולוגיסיטיקה, הינה יוזמת ומנהלת הפרויקט. החברה הודיעה לפני כחודש על עסקה משמעותית נוספת בעולמות הלוגיסטיקה במסגרתה הייתה שותפה, ביחד עם אספן גרופ וכלל ביטוח ופיננסים, ברכישת קרקע להקמת מרכז לוגיסטי אוטומטי בסמיכות לנמל אשדוד בהיקף כולל של כ-900 מיליון שקלים. גם בפרויקט באשדוד, כמו בפרויקט הנוכחי, ניהול תהליך התכנון וההקמה מופקדים בידיה של איוויב מניבים. בכך מגיע ההיקף הכספי של הפרויקטים אותם מנהלת החברה, על כ-1.1 מיליארד שקלים, כשפרויקטים נוספים מצויים בשלבי מו"מ ובחינה.
איוויב מניבים הינה חלק מקבוצת Ewave Nadlan, המשמשת זרוע הנדל"ן של Ewave, קבוצת אחזקות בתחומי הטכנולוגיה, בריאות ונדל"ן. Ewave Nadlan עוסקת בנוסף בייזום וניהול פרויקטי בנייה והתחדשות עירונית באזורי ביקוש בישראל, והיא כוללת גם את Ewave Cyprus, המשמשת זרוע היזמות של החברה בחו"ל עם התמחות בפעילות נדל"ן למגורים ומלונאות בקפריסין.
איוויב מניבים יוצגה בעסקה על ידי עו"ד מירב גלבוע ועו"ד יעל רצבי ממשרד ש. פרידמן אברמזון ושות'; מושב חמד יוצג על ידי עו"ד תהל בלורי-לרמן ממשרד נשיץ, ברנדס, אמיר ושות'; אדריכלי הפרויקט הינם עודד רוזנקיאר ועמית קורן ממשרד so אדריכלים.
נדב אבני, מנכ"ל איוויב מניבים, מקבוצת Ewave Nadlan, מציין כי "אנו מברכים את שותפינו במושב חמד על היציאה לדרך של פרויקט משמעותי במיקום אסטרטגי. היקף שוק העבודה בישראל גדל, ואיתו הצפי לביקוש למשרדים ושטחי מסחר. מתחם O-Park, בו נקים במשותף קומפלקס עסקים ותעסוקה, מצוי בפיתוח מואץ עם דגש ברמה הלאומית, וזאת במטרה לספק את הביקושים העתידיים של גוש דן למרכזי תעסוקה מודרניים ואיכותיים. אנו מצויים בבחינה של הזדמנויות עסקיות נוספות, בהן נוכל לייצר ערך משמעותי לנו ולשותפים שלנו בזכות הניסיון והאיכות של הצוות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה