נדל"ן ותשתיות

פרויקט ההתחדשות העירונית חדש יצא לדרך במרכז הארץ

קבוצת ענב הכריזה כי פרויקט פינוי בנוי יצא לדרך בקריית אונו, במסגרתו ייבנו 4 מבנים חדשים, בהם 255 יחידות חדשות
מערכת ice |  3
אתר בניה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
חברת ענב הכריזה הבוקר (שלישי) כי בכוונתה להוציא לדרך בימים אלו את פרויקט פינוי הבינוי 'ענב VILLAGE' בקריית אונו בהשקעה של כ-700 מיליון שקלים. הפרויקט שתוכנן על ידי משרד כהנא אדריכלים כולל הקמת 4 מבנים חדשים בני 16 קומות ו-255 יחידות דיור חדשות.
כיום קיימים במתחם שלושה מבני רכבת ישנים בני 3 קומות הכוללים 78 יחידות דיור. תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות של 2, 4,3, ו-5 חדרים לצד דירות גדולות יותר כגון דירות גן מיני פנטהאוז ודירות פנטהאוז. בנוסף, שניים ממבני המגורים החדשים יכללו קומה בשטח של כ-260 מ"ר שיוקצו עבור שטחי ציבור. כמו כן, התוכנית מקצה שטח נוסף של 1.6 דונם למבני ציבור, רחבה לכיכר עירונית מרכזית עם חניון תת קרקעי ציבורי ופארק על שטח של כ-7.5 דונם.
למעשה מדובר באחד מהפרויקטים הגדולים בתחום ההתחדשות העירונית ולכן כל מתחם המגורים יוגדר כפרויקט אחד גדול. הפרויקט נמצא בסמוך לקניון, ממוקם במרכז העיר בסמוך לצירי תנועה ראשיים כאשר הפרויקט כולו ייבנה בהינף אחד ולא בשלבים וזאת בכדי לסיים בצורה מהירה את הבנייה כאשר הצפי לסיום הוא כ-3 שנים מרגע העלייה על הקרקע ותחילת עבודות הביצוע.
אפי כץ, מנכ"ל ובעלים של 'ענב': "מדובר בפרויקט ייחודי שיעצים את תחושת השייכות ויספק חווית מגורים עשירה ומלאת עניין. אין לי ספק כי הרשויות שהשכילו לקדם תוכניות משמעותיות ורחבות היקף של מתחמי פינוי בינוי יכולות לברך על כך היום ולראות כיצד התחדשות עירונית משמעותית משנה את מרקם החיים בעיר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סתימת הערים עם מבני מגורים
    !!!!! 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתל אביב לפי התמונה יסעו בין חומות כבישים צרים יש תחושה לא נעימה אין מרחב ניראה כמו מעבר בין חומות מכוער אין מרחב , ליסתום ערים במבני בטון מה שחוסם זרימת אויר מחשיך את הרחובות לא לוקחים את כל הפרמטרים בחשבון לאן יזרמו מי הגשמים יציפו את החניות התת קרקעיות את מנהרות הרכבות אסון גדול
    סגור
  • 2.
    אסון
    !!!!! 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בולענים יהיו בלי סוף אין פיקוח על איכות הבניה על כמויות חומרים ברזל בטון וכו
    סגור
  • 1.
    העיר פקוקה .לוי אשכול עמוס סיוט להגיע ל471 שגם הוא סתום
    ערן 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוי אשכול כולו הרחוב הראשי שמנקז את התחבורה של קרית אונו כולו מגדלי מפלצת בצמוד אליו מגדלי רחוב רבין ובשרשור גני תקווה על מגדליה . צריך לעשות לזה סוף . לא רק מצלאווי צריך לחיות ,גם אנחנו צריכים להתפרנס ,להכניס את הילדים למסגרות ולהגיע לעבודה . אדון גל מספיק
    סגור