נדל"ן ותשתיות

מכרז יוקרתי בצפון ת"א, פינוי-בינוי בירושלים: השבוע בנדל"ן

פרויקט מגורים מושקע בקרית האקדמיה בפתח תקווה; תוכנית שיקום לטבריה שתוסיף כ-30,000 תושבים; פרויקט ענק באופקים עם הכנסות של כ-800 מיליון שקל; פרויקט 'יובל הצעירה" בירושלים; מכרז הדיור בשיכון דן בת"א; פרויקט מגורים ענק ואזור נופש בנתניה; והצצה לאחוזה החדשה של קים קרדשיאן ששווה כ-70 מיליון דולרים | אלה ידיעות השבוע בנדל"ן
מערכת ice | 
כנרת בטבריה (צילום יובל גסר)
מירושלים לתל אביב, מטבריה לאופקים - שלל פרויקטים של מגורים ומסחר נבנים בכל הארץ, אם במסגרת פינוי בינוי או על קרקעות חדשות לבנייה. הנה כמה מידיעות הנדל"ן הבולטות של השבוע, כשלסיום נביא קצת אבק כוכבים הוליוודי. 
מכרז יוקרתי בצפון ת"א במאות מיליוני שקלים: מליסרון זכו במכרז, כשלאחר הזכייה רכשו החברות קרקעות בשיכון דן בתל אביב. במסגרת הרכישה ייבנו החברות יותר ממאה יחידות דיור בשטח של כ-3.7 דונם. לכתבה המלאה לחצו כאן.
פרויקט מגורים חדש ומושקע בקרית האקדמיה בפתח תקווה: חברת הנדל"ן רותם-שני חתמה על הסכם לרכישת זכויות בקרקע בפרויקט שיכלול 85 יח"ד. הכנסות הפרויקט צפויות להסתכם בכ-179 מיליון שקלים ועלויות ההקמה בכ-151 מיליון שקלים. לכתבה המלאה לחצו כאן.
פרויקט מגורים ענק ואזור נופש יוקמו בנתניה: ועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית לתכנון ולבנייה דחתה פה אחד את הערעור על הקמת פרויקט מגורים ענק בנתניה, בטענה שלא צפויים כשלים תחבורתיים וכי אין להתערב בהחלטת הוועדה המחוזית להרים את הפרויקט. לכתבה המלאה לחצו כאן
 
פינוי-בינוי חדש בירושלים - פרויקט 'יובל הצעירה": התקבל היתר בנייה לפרויקט פינוי-בינוי השני בשכונת קריית יובל בירושלים. יותר משני שליש מהדירות בפרויקט כבר נמכרו. לכתבה המלאה לחצו כאן.
תוכנית שיקום לטבריה, שתגדל בכ-30,000 תושבים: משרד הבינוי והשיכון, רשות מקרקעי ישראל, משרד האוצר ועיריית טבריה חתמו על הסכם גג היסטורי בהשקעה תקציבית של כ-2.7 מיליארד שקל מטעם המדינה. במסגרת ההסכם תגדל העיר בשנים הקרובות ב-7,400 יחידות דיור ושטחי מסחר, תעסוקה ומלונאות. לכתבה המלאה לחצו כאן.
פרויקט ענק באופקים עם צפי הכנסות של כ-800 מיליון שקל: אפי קפיטל נדל"ן זכתה במכרז ל-611 דירות וכן גם 3,100 מ"ר מסחר באופקים בסכום של כ-127 מיליון שקל. לכתבה המלאה לחצו כאן.
הצצה לאחוזה החדשה של קים קרדשיאן ששווה כ-70 מיליון דולרים: קים קרדשיאן רכשה לעצמה את אחוזת החוף היוקרתית במאליבו. האחוזה של הכוכבת מאובזרת בכל מה שאפשר לבקש לחופשה המושלמת, כולל חדר כושר, בריכה ונוף עוצר נשימה. כך היא נראית. לכתבה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה