קים קרדשיאן ממשפחת קדשיאן: הון מוערך ואיך התפרסמה

מי זאת קים קרדשיאן? ואיך היא התפרסמה? היא הפכה לאייקון בזכות תוכנית הריאליטי המשפחתית, מינפה את הפרסום לשורה של מיזמים מצליחים ואף זכתה לבובת שעווה במוזיאון מאדאם טוסו.

מערכת ice |  1
קים קרדשיאן (צילום פייסבוק/ קים קרדשיאן)
קימברלי (קים) נואל קרדשיאן, ילידת 1980, היא כוכבת ריאליטי ואושיית רשת, מעצבת אופנה, אשת עסקים ודוגמנית אמריקאית. עיקר פרסומה מגיע מסדרת הדוקו-ריאליטי "משפחת קרדשיאן" ("Keeping Up with the Kardashians"), העוסקת במעלליהן של בני משפחת ג'נר-קרדשיאן. הונה נכון לפברואר 2024 (לפי המגזין פורבס), עומד על 1.7 מיליארד דולרים.
 
ביוגרפיה עסקית
קרדשיאן נולדה בלוס אנג'לס, לרוברט עו"ד ואיש עסקים אמריקאי (ומי ששימש סנגורו של כוכב הפוטבול או.ג' סימפסון, שאף היה סנדקה של קים), וקריס – והיא השנייה מבין ארבעה אחים: קורטני, קלואי ורוב. ב-1991 התחתנה אימה בשנית עם ברוס ג'נר אלוף אולימפי בקרב 10 ומי שיהפוך ב-2015 לטרנסג'נדרית בשם קייטלין מארי ג'נר. מקשר זה, נולדה לקדשיאן עוד 2 אחיות למחצה, קנדל וקיילי.
בשנת 2007 הגיעה הפריצה הגדולה של קרדישאן: תוכנית הדוקו-ריאליטי "משפחת קרדישאן", עלתה בערוץ E והכירה לאמריקה ולעולם את בני משפחת ג'נר-קרדשיאן, וקים בראשם. מאז שודרו 20 עונות של הסדרה ועוד 10 סדרות בת, כולל "קורטני וקים עושות את ניו יורק" ו"קים וקורטני עושות את מיאמי". בקיץ 2021, סיימה התוכנית את עונתה ה-20, ואף כי נראה היה שמדובר באקורד הסיום,  במרץ 2022 פורסם כי הקרדשיאנ'ס תשוב לעונה חדשה, הפעם בערוץ Hulu.
אף שהתוכנית זכתה לביקורת על איכותה, בזכותה הפכה קרדישאן לאייקון. היא מככבת בשלל סדרות טלוויזיה, תוכניות ריאליטי וסרטים – הן כשחקנית והן בתפקיד עצמה. בנוס, השיקה סדרה תוכניות כושר שהפכו ללהיט.
את הצלחתה ידעה קרדשיאן למנף לשורה של מיזמים. ליין תכשיטים, חברת הקוסמטיקה KKW Cosmetics,מותג האיפור KKW Beauty, קו הבשמים KKW Fragrance ומשחקים שהוציאה לסמרטפון, הם רק רשימה חלקית.
 
באפריל 2021 נכנסה קרדשיאן למועדון המיליארדים את פורבבס. בראשית 2022 בפברואר פורסם כי Skims מותג המחטבים של קרדישאן, סיים סבב גיוס של 240 מיליון דולים, שהעלו את שוויו ל-3.2 מיליארד דולרים.
אקסים, ביוגרפיה, וזכויות האסירים
מערכות היחסים שניהלה קרדישאן סיפקו פרנסה ענפה לכתבי הרכילות. בעלה הראשון היה המפיק המוזיקלי דיימונד תומס, כשעוד לפני השלמת הגירושין, החלה לצאת עם הזמר ריי ג'יי וקלטת סקס של השניים אף דלפה לרשת. בעלה השני היה שחקן הכדורסל כריס האמפריז, ממנו ביקשה להתגרש 72 יום בלבד לאחר חתונתם. ב-2012 נישאה קרדשיאן בשלישית, לראפר קניה ווסט ולהם ארבעה ילדים, מהם שניים שנולדו בפונדקאות. הזוגיות בין השניים ידעה עליות ומורדות, ובראשית העשור האחרון היא הגיעה לסיומה באופן רשמי.
הפופולריות הרבה לה זוכה קרדישאן באמריקה וברחבי העולם, משתקף בכך שהיא אחת הנשים בעלות מספר העוקבים הרב ביותר בטווויטר ובאינסטגרם – עם מאות מיליוני עוקבים. עדות נוספת היא בובת השעווה של קרדשיאן המוצגת מאז 2010 במוזיאון הבריטי המפורסם מאדאם טוסו. יחד עם אחיותיה גם פרסמה קרדשיאן ביוגרפיה משפחתית "Kardashian Konfidential" שהפכה לרב מכר.
קרדשיאן היא פעילה בולטת להכרה ברצח העם ארמני, וכן נאבקת לקידום רפורמות לשיפור תנאי האסירים בבתי הכלא בארצות הברית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל חסר לקים. בוחרת בעלים לא מתאימים
    שרי 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הראשון שחקן כדורסל גובה 2.50 מטר. והשני מטורלל על כל הראש. וזקוק לטיפול מיידי.
    סגור