ויראלי

דרמה במשפחת קרדשיאן: האם הסטייליסטית של קים תפוטר?

פיטורים ומינויים חדשים בצוות של קים: המלכה האם קריס ג'נר מתכננת לפטר את לוי בטענה כי תמיכתה בישראל ברשתות החברתיות, מסכנת את תדמית המשפחה. בתגובה לשמועות, לוי שיתפה סטורי בו רשמה "מה שנועד עבורך - יגיע אליך. מה שלא נועד עבורך - לא יגיע אליך", האם יש קשר בין הדברים? 

מערכת ice | 
דני לוי, קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ דני לוי, קים קרדשיאן)
בת זוגו של בן-אל תבורי והסטייליסטית של קים קרדשיאן, דני לוי, עלולה לאבד את מקום עבודתה, כך נודע למאקו סלבס. זאת בשל חששותיה של קריס ג'נר כי תמיכתה של לוי בישראל ברשתות החברתיות, עשויה לפגוע בתדמית המשפחה. 
מקורבים לסטייליסטית סיפרו כי אכן יש שינויים בצוות הסטיילינג של קים ואף גויסה עובדת חדשה. מי שתחפוף אותה - היא לוי עצמה. נכון לכרגע, למרות השמועות, לוי וקרדשיאן צפויות לנסוע יחד כמתוכנן לשבוע האופנה בפריז.
לוי נולדה בירושלים ועברה לארה"ב בילדותה, אחרי התיכון היא נסעה לאיטליה שם למדה עיצוב אופנה. כשחזרה לארה"ב, החלה לעבוד תחת מל אוטנברג, העורך הראשי של מגזין "אינטרוויו" ומי שהיה שותף לעיצובים עבור ריהאנה.
 
הקשר הראשוני שלה עם הכוכבת נוצר כשעבדה עם הצוות של בעלה לשעבר, קניה ווסט – תחילה שימשה כעוזרת סטייליסטית ובהמשך התקדמה והפכה לסטייליסטית. לוי ותבורי הכירו במהלך אחת מנסיעותיו ללוס אנג'לס, אחריה שמרו על קשר קרוב ומאז הם חיים יחד על קו תל אביב-אל איי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה