רכילות עסקית

אורטל עמר מכרה מתנה שקיבלה מבן אל בסכום מטורף

הסכסוך בין בני הזוג לשעבר נמשך ואף מחריף כשמגישת הטלוויזיה החליטה למכור תליון יוקרתי במיוחד שקיבלה במתנה מבן זוגה לשעבר, בן אל תבורי. מה סכום הכסף שקיבלה עבור התליון?
מערכת ice |  1
אורטל עמר
מגישת הטלוויזיה והאקסית המיתולוגית של הזמר בן אל תבורי מכרה שרשרת יוקרתית שקיבלה ממנו בעבר בסכום של כמה עשרות אלפי שקלים ובכך המשיכה את הסכסוכים הפומביים של הזוגיות הזו. 
על פי דיווח של אתר וואלה! סלבס, אורטל עמר הצליחה למכור תכשיט שקיבלה מהזמר המצליח, תליון בצורת ביצה משובצת יהלומים. לפי הדיווח, תבורי שילם הרבה יותר מהסכום שהיא קיבלה בעבור התליון.
 
עוד פורסם כי עמר נעזרה במשכון תכשיטים בבורסה ברמת גן ובכך נפרדה מהמתנה ושלשלה לכיסה כ-50 אלף שקל. כמו כן, הוזכרה מתנת הלידה שאורטל עמר קיבלה מבן אל תבורי לאחר שילדה את בנם המשותף תו פרינס. שעון וטבעת של קן שבו שלושה גוזלים. שווי התכשיטים מוערך במאות אלפי שקלים.
הסכסוך בין בני הזוג לשעבר נמשך מספר חודשים, באוקטובר האחרון לדוגמה, הזמר בן אל תבורי התניע מחדש את הסכסוך מול גרושתו, וזאת לאחר פוסט שכתב בחשבון האינסטגרם שלו ובו יצא נגד מערכת המשפט שלטענתו מקפחת אותו, הוסיף כי הוא סובל מ-"ניכור הורי" על ידי גרושתו אל מול בנם המשותף תו פרינס. דבריו של בן אל מגיעים כשנתיים וחצי לאחר שהחליטו להיפרד.
לדברי הזמר הוא מרגש שסותמים לו את הפה, ויש לו המון מה להגיד על מערכת המשפט בישראל: "אין היגיון במערכת המשפט, השופטים לוקחים החלטות על דעת עצמם" והוסיף כי אינו יכול לפרט מעבר. אך הדגיש כי "אני מאמין שעוד המון הורים סובלים מניכור הורי, ואקסית שסוחטת אותם בלי סוף יום-יום". על המערכת המשפט עוד הוסיף: "הכול שם מכור מראש, השופטת בכלל לא מתייחסת למילים או למכתבים שאני כותב. בקיצור הלוואי שיום אחד בחיים האלה יהיה צדק גם לאבות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    אני 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אף אחד לא מתרשם ממה שעושה אורטל בתקשורת רק כדי להיתאר מפורסמת, אמא אמיתית לא עושה את המלחמות עם הגרוש שלה בפומפי במיוחד כשהיא מגדלת ילד והמלחמה היא בנוגע לילד, זו לא באמת אמא שדואגת ליחד, מזונות היא מקבלת ובטוח הרבה מעבר לכל חלום של אמא גרושה אחרת!! אם חסר לך כסף ואת רומה למכור תכשיט שקיבלת רק שתדעי כי את לא הגרושה הראשונה שעשתה את זה, אבל לא רצה לתקשורת לפרסם, זה עוול מה שאת עושה, את גורמת לבעיה עתידית לילד שלך, הרי זה ברור כי הכל נעשה רק מקנאה וצרות עין.. עצתי לך, רדי מהעץ, אחרי כל כך הרבה רעל הבחור לא יחזור אליך , לכי וקראי את הכתבה של הפסיכולוגית שכתבה כאילו ללבן אל , הפכי את הפניה מזכר שכתוב שם לנקבה ואז אולי תפנימי כי כל מה שאת עושה יחזור אליך כבומרג, שהרי הכל יחלוף ואת עדיין תשארי עם הבן שיש לך רק השאלה מה יצא ממנו כלפיך זה הכל תלוי בך, את רוצה להלחם על מה שאת חושבת כצודק או שמגיע לך, לכי תלחמי בבתי המשפט או בכל מוסד ממשלתי שיכול להתערב ולעזור לך, אבל אל תרוצי לתקשורת כל פעם עם הרעל לפרסם אותו, זה מקטין ממך וגורם רק לבעיה נפשית עתידית אצל ילד שחושבים כי בגלל גילו הוא לא מבין
    סגור