משפט

האם קים קרדישאן תתבע על ידי שותפה לקלטת הסקס?

ריי ג'יי, שותפה של קים קרדשיאן לקלטת הסקס המפורסמת, מאיים לתבוע אותה על לשון הרע בעקבות אמירתה כי הטריד אותה מינית בעת שישנה
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום פייסבוק/ קים קרדשיאן)
הזמר ריי ג'יי מאיים לתבוע את קים קרדשיאן על לשון הרע. בשיחה עם TMZ Sunday אמר כי הוא מתלבט באם לתבוע את קרדשיאן בעקבות רמיזתה באחד מפרקי תכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן" כי הוא תקף אותה מינית בזמן שישנה וטענה כי הוא תכנן לחדור לפי הטבעת שלה עם צעצוע מין. על אמירה זו הוא הגיב ב"זה שקר שערורייתי".
הזמר, המוכר בתור בן זוגה של כוכבת הריאליטי לקלטת הסקס משנת 2002 אשר פורסמה בשנת 2007 והפכה אותו ואת משפחתה לכוכבת ריאליטי בן לילה, הביע זעזוע על כך שהיא העלתה את הרעיון שקיימת קלטת סקס נוספת בה הוא מצולם מטריד אותה מינית. בנוסף, טען כי קרדשיאן שלחה אנשים מצוותה המשפטי על מנת שיפחידו אותו.
 
בעבר, הזמר טען כי אכן קיימת קלטת סקס שנייה שצולמה בסנטה ברברה (הקלטת שפורסמה צולמה בקאבו, מקסיקו) ואף אמה של הכוכבת, קריס ג'נר, צפתה בשתי הקלטות והחליטה כי עדיף להדליף את הסרטון ממקסיקו וזאת בשיתוף פעולה עם ג'ו פרנסיס וסטיב הירש. לטענתו "כל מה שאני עשיתי היה לסכים".
 
ריי ג'יי פרסם אף התכתבות שלו עם קרדישאן מחודש אפריל – "עכשיו את רוצה לגרום לזה להיראות כאילו אני עושה את זה שוב, בלי שליטתך. כל הדמעות המזויפות האלה. המעריצים שלך סמוכים עלייך שתהייה כנה אבל הכול מזויף עבור המצלמות. את מנסה להרוס אותי, למרות שאת יודעת שאני רק הייתי שחקן בתוך זה. תפסיקי להאמין לשקרים שלך ותגידי לעולם את האמת כי לקחת את זה רחוק מדי. מישהו צריך להסביר לי את כל ההצגה שאת עושה אחרת לא תהיה ברירה אלא להגן על המותג שלי ולחשוף הכול".
 
בתגובה קרדשיאן רשמה: "שנינו הורים לילדים צעירים ועם קריירות, ואני בטוחה שאתה רוצה להמשיך בחייך בדיוק כמוני, אבל המנהל שלך הוא האדם שהעלה את הנושא משום מקום ויש לי את הזכות לשתף איך זה השפיע עליי. בפרק שישודר בשבוע הבא יראו את קניה מביא לי את המחשוב ואומר שחזר ממך – מה שמוכיח שנתת לו את הזה. אז תודה שעשית את זה ובדיוק דיברתי עם הצוות שלי, אנחנו נוציא הבהרה שזו הייתה בדיחה ושמעולם לא היית נותן לזה לקרות. אני מקווה שזה יעזור ואני גם מצטערת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה