טלוויזיה

משפחת קרדשיאן בחשיפה כואבת: "אני מפחדת, הדברים משוגעים"

משפחת קרדישאין מתכוננת לעונה השנייה של הסדרה המצליחה ובטריילר ראשוני שעלה נראת אם המשפחה, קריס ג'נר, שוכבת במיטה בבית החולים שם אמרה: "אני לא יכולה להגיד לילדים שלי שאני מפחדת". ברקע נשמעה קים שהרגיעה: "

מערכת ice | 
משפחת קרדשיאן (צילום ערוץ !E)
העונה הראשונה של משפחת קרדשיאן הסתיימה, כשהאחיות כבר מתכוננות לעלייתה השנייה של העונה שתעלה לאוויר בדיסני פלוס ב-22 בספטמבר 2022. פרקים חדשים של העונה יעלו מדי יום חמישי.
בטריילר שנחשף של העונה החדשה ניתן לראות את אם המשפחה, קריס ג'נר, שוכבת על מיטת בית חולים, ככל הנראה בעיצומה של בדיקה. קריס פנתה למצלמות בבכי ואמרה "אני לא יכולה להגיד לילדים שלי שאני מפחדת. יש להם מספיק בעיות, הם לא צריכים לדאוג בגלל אמא שלהם". עדיין לא ברור ממה סובלת אם המשפחה, אבל מיד לאחר מכן ניתן לשמוע את קולה של קים, שמרגיעה ואומרת: "לא משנה כמה הדברים משוגעים, אנחנו תמיד נהיה משפחה".
 
במהלך הטריילר הופיעה כמובן גם קים, כשהיא מספרת בהתרגשות על "החיים הטובים" שלה, עם החבר החדש, פיט דיווידסון. בסוף הטריילר היא עמדה עמו בחדר הלבשה, ובזמן שהורידה את אחד האאוטפיטים שלה, היא שאלה אותו: "בייב, אתה רוצה לבוא איתי להתקלח ממש מהר?", והוא בתגובה זרק את מכשיר הטלפון שלו מידיו - ורץ עם בת הזוג למקלחת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה