תרבות ופנאי

ליהיא גרינר חושפת: זה העסק החדש שפתחה כוכבת הריאליטי

מותג המחטבים של ליהיא גרינר הגיע לחנות פופ-אפ שנפתחה לשבוע בקניון TLV שבתל אביב. שווה לשקול רכישה לפני האכילה המופרזת בחגים

מערכת ice |  2
ליהיא גרינר (צילום אינסטגרם)

אחד הדברים שמעצבנים יולדות טריות הוא לראות סלביות שיוצאות מבית החולים בסקיני ג'ינס כאילו לא ילדו מעולם. ליהיא גרינר, מלכת הריאליטי ואשת עסקים, החליטה לעזור לכל הנשים להיראות במיטבן כשהן יוצאות עם הסל-קל הביתה. מותג המחוכים שהקימה גרינר עם השותפה רוית כהן שור לפני כחמש שנים, באני טאמי, הגיע לחנות פופ אפ בקניון TLV התל-אביבי למשך שבוע אחד. כיאה לסגנון המנצנץ של גרינר, גם ההשקה של חנות הפופ-אפ אתמול (ראשון) הביאה סלביות שהיו מוכרות ליום אחד. היו שם דיאנה טרננקו, שרין אברהם, לירן רוזן מהאח הגדול ודנה לב ארי מהתוכנית אהבה חדשה.
 


גרינר, 37, משפיענית ויזמית, השתתפה בכמה תוכניות ריאליטי: האח הגדול, הישרדות וגולדסטאריות VIP. לפני חמש שנים, לאחר לידת בתה, גרינר חברה לרוית כהן שור, אשת שיווק ומכירות, והשתיים הקימו את מותג המחטבים Bunnytummy שמיועד לחטב ולהרים את הבטן לאחר הלידה. המחטבים והמחוכים של גרינר ושור מגיעים ללא תפרים ונסגרים בסקוצ'ים במקום קרסים. ההשראה למותג באה מאמא של גרינר שאחרי הלידה הראתה לבתה איך קושרים חיתול בד כדי לתמוך בבטן.
 


באפריל השנה, גרינר העלתה באינסטגרם סרטון שלה במחטב גוף ממותג המחטבים שלה. הגולשות טענו שהמחטב שקוף, וגרינר התבדחה: "אני גם ככה מרגישה יותר טוב בלי בגדים". עוד שאלה שהטרידה את הגולשות היתה איך הולכים לשירותים עם המחטבים, וגרינר הרגיעה שיש בהם פתח. באתר החברה מבטיחים שהמחוכים והמחטבים מורידים 2 מידות ועוזרים לקצר את שרירי הבטן כדי לחזור לגזרה המקורית לאחר הלידה.   

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליהי גרינר
    ישראלי 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלומניקית שהאח הגדול והתקשורת נתנו לה במה
    סגור
  • מי זאת בכלל רוית שור?
    אחת שיודעת 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא, מי זאת רוית שור כהן? מי בכלל מכיר אותה או שמע עליה ?? בלי ליהיא גרינר אף אחד לא היה שומע עליה?? בלעדי ליהי המקסימה לא הייתה מצליחה בכלום ושום דבר ?? חוצפנית וחמדנית שכמותה ?? היא פשוט תפסה טרמפ על ליהי גרינר המפורסמת בכל המדינה וחשבה שתצליח לעשות מיליונים על הגב שלה בלי לעבוד בכלל ?? אפשר ללמוד מליהי גרינר איך מקימים עסק לתפארת וכולנו ראינו אותה יום יום שעה שעה באינסטגרם, איל בעשר אצבעות הצלייה להקים עסק לתפארת, ראינו אותה, את בעלה ואת אמא שלה מעצבים את המשרד, סוחבת ואורזת חבילות, מגייסת דוגמניות (ביניהן גיסתה המקסימה) מודדת, מדגמנת, מלבישה את הדוגמניות ומטפחת את העסק יום יום, שעה שעה ?? רווית כהן זו סתם טמעית, עצלנית, נצלנית שחשבה להתעשר על חשבון ליהי גרינר - בושה וחרפה ????
    סגור