נדל"ן ותשתיות

ברקת תעמיד מימון של עד 145 מיליון שקל לפרויקט אוניקס

במסגרת הפרויקט יוקמו שני בנייני משרדים למטרות תעסוקה ומסחר בני 12 קומות כל אחד, מעל קומת קרקע, וקומת חניה על קרקע בקרית אונו, בסמוך לצומת סביון
מערכת ice | 
הדמיית פרויקט אוניקס קריית אונו (צילום 3dvision)
חברת ברקת למתן אשראי בענף הנדל"ן, בניהולו של עדי גזית, דיווחה היום כי התקשרה בהסכם להעמדת מימון בסך של עד 145 מיליון שקל לפרויקט המסחר והמשרדים 'אוניקס' בקריית אונו.
מדובר בפרויקט שעיקרו הקמת שני בנייני משרדים למטרות תעסוקה ומסחר בני 12 קומות כל אחד, מעל קומת קרקע, וקומת חניה על מקרקעין המצויים בקרית אונו, בסמוך לצומת סביון. הלוואת המימון תוענק ליזמי הפרויקט, אשר המרכזיים הינם חברות קשורות לחברת סופרין אחזקות בע"מ וחברות קשורות לאחים רוני ויואל וייס, שיקימו את הפרויקט בשיתוף עם חברת מנורה.

הפרויקט ממוקם במתחם הבניה שעליו ייבנה פרויקט להקמת סופרמרקט ומסחר של בעלי רשת "אושר עד". המימון יועמד כנגד רישום שעבוד ראשון על הזכויות במקרקעין וכן שעבודים ובטחונות נוספים בהתאם להוראות ההסכם. עו"ד יוני שטיינמץ ממשרד עו"ד ליפא מאיר ליווה את ברקת בעסקה. המימון ייעשה בשיתוף עם חברת מיטב. מצידה של מיטב הוביל את העסקה אבי ברקוביץ', המשנה למנהל ההשקעות הראשי.
חברת ברקת העמידה לאחרונה את פעימת המימון הראשונה בסך של כ-220 מיליון שקל לפרויקט כיכר המדינה, שהינו אחד מפרויקטי הדגל המשמעותיים בארץ. סך האשראי שהועמד על ידי ברקת לפי הסכם המימון עומד על כ-2 מיליארד שקל. הפרויקט סיים את שלב החפירה והדיפון, וכלל העבודות צפויות להימשך כ-5 שנים.
ברקת בשליטת רוני בירם, יו"ר החברה, גיל דויטש, ועדי גזית, מנכ"ל החברה, מתמקדת בליווי בניה ליזמים לפי חוק מכר, ליווי לקבוצות רכישה ובעלי קרקע, הלוואות גישור ומזנין (השלמות הון עצמי).  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה