נדל"ן ותשתיות

מלון חדש עומד לקום בתל־אביב: זה האיזור שישודרג

פארק עתידים בתל־אביב נמצא בעיצומו של שינוי באופיו ובגודלו. בקרוב אף יחלו עבודות חפירה ודיפון לבניית מגדל חדש שיכלול משרדים, מלון ושטחי מסחר. אייל גרין מנכ"ל פארק עתידים בהבטחה מסקרנת בכנס של לשכת המתווכים הארצית שהתקיים בפארק
מערכת ice |  1
פארק עתידים (צילום יחסי ציבור)
עשרות מתווכים חברי לשכת מתווכי הנדל"ן הארצית, המתמחים בנדל"ן מניב, הגיעו לכנס "מבט לעתיד בפארק עתידים" שנועד לחשוף בפני המתווכים את תכניות הענק של פארק עתידים תל־אביב, הצפי לבינוי בפארק ובסביבתו, התוכניות התחבורתיות, פיתוח השכונות מסביב, כל זאת כחלק מתוכנית האב לפארק שערכה עיריית תל אביב־יפו שהינה הבעלים של הפארק בשותפות עם אוניברסיטת ת"א.
אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים ת"א, אירח את באי הכנס ומעבר לסקירה נרחבת על החזון של פארק העסקים, הדגיש את הערך המוסף שמעניק הפארק לשוכריו: "הערך של פארק עסקים הוא הקהילתיות. חברות מעולמות תוכן מגוונים נמצאות יחד במתחם, שהוא לא רק מקום עבודה, כי אם סביבת עבודה המגלמת בתוכה, הן תועלות עסקיות משמעותיות לחברות עצמן והן פתרונות של שירותי מסחר, בילוי ועוד - וזהו ערך מוסף משמעותי", כך לדברי גרין.
 
"בנוסף, פארק עתידים תל־אביב ממוקם בסמיכות לשכונות רמת החייל ונווה שרת. החיבור עם תושבי השכונות הופך את הפארק לחלק אינטגרלי מהמרקם העירוני ואטרקטיבי מבחינה עסקית בעבור החברות ובעלי העסקים, שכן הם נחשפים לקהלים נוספים" הסביר גרין לקהל המתווכים "במהלך השנה הנוכחית כל היוזמות והצעדים, שננקוט יהיו במטרה לשמור ולקדם את האינטרסים העסקיים של החברות הממוקמות בפארק וכן על חוויית עבודה מושלמת לטובת העובדים הנמצאים כאן. במקביל, אנו נערכים לחברות מובילות נוספות, שיתפסו מקום במשרדי הפארק ולכניסת עסקים נוספים למתחם הקולינריה והלייף סטייל המחודש שלנו 'שדרות עתידים'".
עודד צידון מנכל פורום יועצי נדל"ן, יו״ר לשכת המתווכים הארצית החטיבה המסחרית חיזק את דבריו של גרין ואמר "כל החברות כיום, מחפשות פתרונות אפקטיביים וזולים, שיתנו את מירב התועלת והאמצעים בחיסכון של כסף. אין ספק שבתל־אביב והסביבה, פארק עתידים נותן את הפתרונות הטובים ביותר, סביבת עבודה חדשנית בסביבה פסטורלית עם כל הפסיליטיז במחירים של פחות מ-40 אחוזים מיתר הלוקיישנים המסחריים בת"א, גם במחירי השכירות וגם בחנייה, במתחם עם תשתיות מעולות שאפילו מתחזק שאטלים לעובדי הפארק מהרכבת. כל היתרונות הללו חשובים שבעתיים, בעיצומה של התקופה הכלכלית שאנחנו שרויים בה כעת".

צילום: יחצ
אודי כרמלי מהנדס עיריית ת"א כיבד בנוכחותו את באי הכנס והציג את התכנית להתחדשות פארק עתידים תל־אביב, כחלק מהחזון למימוש פוטנציאל הפארק כמנוע להתחדשות עירונית, ושיפור החיבור בין הפארק לבין הרקמה העירונית הסובבת ולהפיכתו למוקד משיכה למגוון רחב של קהלי יעד. כמו כן נתן עדכון לעניין הרחבת השימושים בפארק עתידים, שיהיה מרחב מעורב שימושים לתעסוקה, יזמות, מסחר, שירותים, מלונאות פנאי ובילוי.
בתום מפגש החשיפה, יצאו המתווכים לסיור ברחבי הפארק בליווי מנכ"ל הפארק אייל גרין וסמנכ"ל השיווק גלעד רבינר, בסיום הסיור סיכם גרין ואמר "עולם התעסוקה הולך לכיוון של סביבות עבודה חכמות ופארקי תעסוקה הם  גולת הכותרת. פארק עתידים תל־אביב הוא הזירה החמה והמבטיחה לחברות הגדולות, לסטארטפים וליזמים. הפארק, שבו נולדו מיזמי ענק, ואקזיטים בסדרי גודל בינלאומיים, ובו פועלות החברות המובילות בתחום הפיננסים, השירותים, הביוטק וההייטק, מהווה בית לנטוורקינג פעיל ולחוויית עובדים ומנהלים על 80 הדונמים שלו, ומהווה צומת חשובה לעסקאות לשיתופי פעולה ולחדשנות פורצת דרך".
"בעתיד הקרוב ישודרגו צירי התנועה המובילים לפארק לרבות תחנת רכבת קלה סמוכה ומגוון האפשרויות להגעה נוחה הקיימות כאן ממילא, יהפכו את המתחם למוקד משיכה חזק גם לחברות בינלאומיות וגם לישראליות המבקשות לנעוץ יתד בצנטרום העסקי של צפון העיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סיפורים, משרדים ישנים לא נעים (ל"ת)
    יוסי 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור