נדל"ן ותשתיות

ועדת השרים אישרה: מעל 12,000 יחידות דיור ברחבי הארץ

בשורה למחפשי הדירות. ועדת השרים לענייני פנים, שירותים, תכנון ושלטון מקומי, בראשות שר הפנים משה ארבל, אישרה הבוקר (רביעי) קידום ובנייה של מעל 12,000 יחידות דיור
מערכת ice |  1
בנייה (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
בדיון שהתקיים הבוקר (רביעי) בוועדת שרים לענייני פנים, שירותים, תכנון ושלטון מקומי, בראשות שר הפנים משה ארבל, אושרו הצעותיהם של שר הבינוי והשיכון ושר הפנים להכרזה על מתחמים מועדפים לדיור בערים יוקנעם, רחובות, חולון, רמלה וקריית עקרון. במסגרת ההצעה אושרו קידום ובנייה של מעל 12,000 יחידות דיור.
על פי ההצעות שאושרו ניתן יהיה לתכנן בהליך מהיר פינוי בינוי של כ-9,700 יחידות דיור ביוקנעם, חולון רחובות, רמלה וקריית עקרון, וכ-2,700 יחידות דיור חדשות בעיר יוקנעם. סה"כ מדובר על כ-12,400 יחידות.

שר הפנים, משה ארבל, בירך: "ההכרזה על אלפי יחידות דיור ביוקנעם, ברמלה ובאזורי ביקוש כמו חולון ורחובות משמעותית מאוד למאבק במשבר הדיור. אנחנו מקדמים היום פתרון של אלפי יחידות דיור לזוגות צעירים ומשפרי דיור מכל הארץ ובכל הארץ. זהו רק עוד צעד קטן לקראת תנופת הבנייה הגדולה שאנחנו מקדמים במוסדות התכנון. אנחנו מחויבים לפעול ביחד לכך שכמה שיותר משפחות במדינת ישראל יוכלו לרכוש בית משלהן וכך נעשה".
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, מסר: "ההצעות שהגשנו היום מהותן פיתוח וקידום הבנייה בארץ למען כלל אזרחי ישראל. זו משימה לאומית, שלקחתי על עצמי מרגע כניסתי לתפקד כשר הבינוי והשיכון. כל אחת מאלפי יחידות הדיור החדשות שיוקדמו במסגרת הותמ"ל תהפוך בקרוב לבית למשפחה בישראל. אני שמח שיחד עם שותפיי במשרדי הממשלה השונים, עלה בידינו לקדם באופן מזורז מתמחים מועדפים לדור. אלו צעדים פרקטיים להבטחת פתרונות דיור לצעירי דורנו. נמשיך בעבודתנו המאומצת למען בניין הארץ והמשך הורדת מחירי הדיור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    חולוניה 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולון ענקית ואפשר לקדם בה מיזמי פינוי בינוי ענקיים וכך לתרום להיצע הדיור הלאומי בגוש דן
    סגור