נדל"ן ותשתיות

ב-18,000 שקל לחודש: הדירה החדשה של אנה זק נחשפת

הזמרת עוברת לגור בבניין יוקרה בתל אביב עם שכנים כמו אסי עזר ואלברט אסקולה שגרים באותו הבניין וכן גם רותם סלע ובעלה עם ילדיהם שגרים בקומה אחרת. מדובר באיזור מבוקש מאוד על הסלבס בישראל וכעת זק נכסת אל לב הבוהמה
מערכת ice |  1
אנה זק (צילום יוטיוב/ אנה זק, shutterstock)
אנה זק מפנקת את עצמה אחרי הפרידה מרועי סנדלר ואחרי שעזבה את דירתם המשותפת, שבינתיים הושכרה לדיירים חדשים, הזמרת עוברת לנכס חדש ויקר במיוחד בתל אביב שעולה בשנה כ-216 אלף שקל לא כולל ההוצאות מסביב
אם בבניין הקודם טיילור מלכוב ולירן דנינו היו השכנים שלה, כעת יהיו אלה אסי עזר ואלברט אסקולה שגרים באותו הבניין וכן גם רותם סלע ובעלה עם ילדיהם שגרים בקומה אחרת. מדובר באיזור מבוקש מאוד על הסלבס בישראל וכעת זק נכסת אל לב הבוהמה.
 
על פי וואלה! הדירה החדשה והמפוארת של הזמרת הצעירה שוכנת במגדל יוקרתי מהיקרים כיום בתל אביב, וכפי שהוסבר בתחילה, שכר הדירה שלה עומד על כ-18 אלף שקל לחודש, לא כולל דמי ניהול, ארנונה חשמל וכו', שיזניקו את מחיר הבית בעשרות אלפי שקלים בשנה.
זק נמצאת בשנה של שיא בקריירה שלה, עם שורה של להיטים שהוציאה וכמובן השתתפות בפסטיגל עם נועה קירל, עמה עשתה 'שולם' אחרי שנים של יחסים מתוחים ביניהן, כשהופעת ענק שלה על הפרק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצחיק שאנשים זורקים את הכסף שלהם לפח
    מצחיק שאנשים 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי אחרי ארבע שנים היא יכולה כבר לקנות דירה במליון שקל
    סגור