מדדים ומחקרים

ישראל בדרך להתרסקות באירוויזיון? עדן גולן מקבלת בשורה מאכזבת

בצל הבלגן סביב השיר, ישראל מתרסקת בטבלאות ההימורים וצנחה מהמקום הרביעי לשביעי
מערכת ice |  2
הזוכה בכוכב הבא עדן גולן (צילום פייסבוק/ הכוכב הבא, יוטיוב/ Eurovision Song Contest, שי פרנקו)
אין לישראל סיכוי לזכות באירוויזיון? אחרי תקופה של ציפיות גדולות ורגעים של לחץ בלתי פוסק, התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12 הגיעה לה בשבוע שעבר לסיומה אחרי שעדן גולן זכתה בתחרות ונבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2024 שייערך בחודש מאי הקרוב בשבדיה, זאת לאחר שגברה על שלושה מתמודדים בולטים נוספים שהגיעו לגמר - אור כהן, דור שמעון ומיקה משה.
אחרי שנבחר השיר של הזוכה הגדולה בריאליטי השירה שתייצג אותנו באירוויזיון, עדן גולן, יתברר בימים הקרובים האם הוא יאושר בכלל על ידי איגוד השידור האירופי שטוען כי יש חשש בו למסרים פוליטיים, אבל בצל הבלגן סביב השיר, ישראל מתרסקת בטבלאות ההימורים וצנחה מהמקום הרביעי לשביעי.
ביום שישי האחרון ישראל כבר עלתה למקום הרביעי בטבלת ההימורים של האירוויזיון, אחרי שכבר הייתה במקום השישי. מי שמדורגת ראשונה היא אוקראינה, אחריה איטליה, בריטניה במקום השלישי לפני ישראל, כשאר איסלנד, שבחרה נציג פלסטיני ממזרח ירושלים לארוויזיון, והייתה כבר במקום הראשון בהימורים, צנחה למקום החמישי אחרי ישראל.
כזכור, עוד לפני שהתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" החלה, ישראל הייתה גבוהה מאוד בהימורים על הזכייה, כאשר היא כבר הגיעה למקום הראשון בטבלאות ההימורים, אלה שעם הזמן, וככל הנראה גם על רקע העובדה שלישראל ולעדן גולן עדיין אין שיר לאירוויזיון לעומת שאר המתחרים, ישראל ירדה בדירוגים, אך היא שוב חוזרת חזק מאוד לצמרת ומדורגת כעת רביעית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אירוויזיון
    הלנה 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו לא במצב של אירוויזיון חבל על כל שקל אין מצב רוח עם מה שקורה במדינה סתם מיותר השנה ותחשבו על זה
    סגור
  • 1.
    הכל מתוכנן
    יוסף שלום 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן להחליף את הפורום הישראלי שזה מס' שנים מחליט וקובע את הנציג ולאחר מכן מחליט על השיר המייצג. הכל מתוכנן מראש ואין בזה שום כשרון אלא פוליטיקה. זמן לנקות את הבלוף ולהחזיר את הכשרון הטבעי של הזוכה למקום הראשון.
    סגור