מדדים ומחקרים
אפקט דני אבדיה נחשף: זה מה שקורה ל-68% מהגברים בישראל
קמפיין בכיכובו של כוכב ה-NBA הישראלי דני אבדיה, עבור המותג הבינלאומי לוריאל מן אקספרט שעלה בישראל בחודשיים האחרונים הצליח לעורר שינויים בהרגלי הטיפוח של בקרב גברים ישראלים, בכל הגילאים. ההסבר המלא בפנים
מסקר שנערך בנובמבר 2025 על עמדותיהם והרגליהם של גברים בתחום הטיפוח, ע"י מכון המחקר פוקה בקרב 400 גברים בישראל, עולה כי הנתונים מצביעים גם על שינוי בהרגלי הרכישה: 62% מהגברים קונים בעצמם את מוצרי הטיפוח שלהם, בעוד כשליש מהמשיבים מסתמכים על בת הזוג לרכישה, בעיקר בקבוצות הגיל 30–39 ו-50–60.
בקרב הצעירים (18–29) ניכר שינוי דור משמעותי - רק 21% מציינים כי האם קונה עבורם את מוצרי הטיפוח. המחקר מצביע גם על צורך בחינוך שוק: 32% מהגברים שאינם משתמשים במוצרים ייעודיים לפנים אינם יודעים איזה מוצר מתאים להם, מה שמצביע על פוטנציאל לחינוך והצורף בהעברת מידע רלוונטי.
כמו כן שוק טיפוח הגברים בישראל מתפתח: 68% מהגברים בישראל בגילאי 20–60 משתמשים כיום לפחות במוצר טיפוח אחד באופן קבוע, נתון המשקף עלייה ניכרת ביחס לשנים האחרונות.
עוד ב-
המוצרים המובילים ברשימה בקרב הגברים הם: מוצרי ניקוי, קרמי לחות וקרמי הגנה. השימוש במוצרי ניקוי לפנים וסרום לפנים גבוה יותר בקרב גילאי 18-39. בנוסף, קיימת מודעות לצרכים ספציפיים: 40% מהגברים מציינים שיש להם בעיות עור ספציפיות, כאשר עור יבש נפוץ יותר בקרב גילאי 30-60, ואקנה בקרב גילאי 18-29.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



