מדדים ומחקרים

חדש על הכביש: אלו מותגי הרכב שזינקו במספר המכירות בקורונה

למרות המשבר הכלכלי, בחודש אוקטובר חלה עלייה במסירת הרכבים אל מול נתוני השנה שעברה. אבל בסך הכללי רוב מותגי הרכב בירידות בכמות המסירות משנה שעברה, חוץ משניים שצלחו את המשבר
יהודה לוינגר | 
רכבים (צילום freepik)
שוק הרכב הישראלי מתחיל להתאושש ממשבר הקורונה, וזאת למרות ירידה חדה של 15% במסירות הרכבים מתחילת השנה. על פי נתוני איגוד יבואני הרכב, בסקירת המסירות של כלל המותגים השנה מינואר ועד אוקטובר, מי שמובילה את טבלת מסירות הרכבים היא יונדאי עם 30,638 מסירות.
ברשימת טופ 10 המותגים: יונדאי, לאחריה טויוטה עם 24,688 מסירות, השלישית קיה עם 23,358, סקודה עם 17,042, מיצובישי - 12,330, סיאט - 9,902, מאזדה - 8,745, סוזוקי - 7,698, ניסאן - 6,484 וסוגרת את הרשימה רנו עם 6,376.

שוק הרכב מראה לאחרונה התאוששות קלה והציבור הישראלי ממשיך ברכישת רכבים למרות המשבר הכלכלי. רק בחודש אוקטובר נמסרו בסך הכול 14,631 רכבים, עלייה מהחודש בשנה שעברה אז נמסרו 13,983.
ועדיין, למרות משבר הקורונה ישנם מותגי רכב שהפתיעו את התחזיות ולמרות הכול הראו דווקא עלייה ברשימת המסירות. על פי נתוני איגוד יבואני הרכב, ברשימת 10 מותגי הרכב עם המסירות הרבות ביותר עד אוקטובר, סקודה וסיאט עם עלייה במסירות לעומת נתוני שנה שעברה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה