מדדים ומחקרים
קורונה, N12 ואיך מכינים מופלטה? המילים והשאלות החמות בגוגל ב-2020
הקורונה מככבת בראש החיפושים החמים בישראל, "איך נדבקים בקורונה" היא השאלה המחופשת ביותר בישראל ואחריה "איך מכינים מופלטה", בשל חגיגות המימונה בזמן הסגר. מה עוד חיפשו הישראלים?
חברת גוגל מפרסמת היום (רביעי), את רשימות סיכום השנה בחיפוש לשנת 2020 שחושפות את הנושאים, המושגים והאנשים שהכי עניינו את הגולשים בישראל ובעולם במגוון קטגוריות. זו השנה ה-20 שגוגל עורכת את הדירוג, ובשנה של משבר חובק עולם, השלכות הקורונה מקבלות ביטוי רב ברשימות סיכום השנה.
2020 הייתה ללא ספק שנת הקורונה, שריכזה את מרבית העניין ברשימת "עשרת החיפושים החמים של השנה" ודחקה החוצה את מערכות הבחירות בישראל ובארה״ב: המושג קורונה מדורג במקום הראשון ברשימה ומשרד הבריאות במקום השני השלכות המגפה באות לידי ביטוי בחיפושים נוספים, ביניהם: WPAD, פרוטוקול אבטחה לעבודה מרחוק, במקום הרביעי, אפליקציית זום, שירות שיחות בווידאו שרובנו פגשו אותה לראשונה, במקום החמישי, שופרסל און ליין, שירות המשלוחים של שופרסל, במקום השישי ולשכת התעסוקה שישראלים רבים נעזרו בשירותם במקום התשיעי.
עוד בין עשרת החיפושים החמים ניתן למצוא את אתר החדשות N12, שעלה לאוויר שבועות בודדים לפני הסגר הראשון, במקום השלישי, מיי פסטיגל בנוסף אליהם, גם שתי תכניות טלוויזיה הצליחו להתברג ברשימת עשרת הגדולים של שנת 2020.
הקורונה והשלכותיה על חיי היום יום שלנו תפסו מקום נרחב גם ברשימת "השאלות המחופשות ביותר". לצד ״איך נדבקים בקורונה?״ שהפכה לשאלה הפופולארית ביותר השנה, ״איך מכינים מסכה ביתית?״ נמצאת במקום השלישי, ו״איך התחילה הקורונה?״ גם כן נמצאת בדירוג, תחת המקום השביעי.
חגיגות המימונה תחת סגר וריחוק חברתי ומשפחתי, הציבו את השאלה ״איך מכינים מופלטה?״ במקום השני ברשימה, רשימת השאלות גורמת לנו להבין שהרבה מהישראלים הם לא מהבשלנים הגדולים בעולם ואולי הקורונה גרמה להם ללמוד דבר או שניים.

*נתונים: גוגל, לגבי השאלות שמתחילות במילה "איך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


