מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: הביטקוין ירד, מה עשו שאר המטבעות?

המטבע הווירטואלי הגדול בעולם סיכם את היממה בירידה קלה לאחר שכבר שבר שיא של חודשים, בעוד העלייה ביתר המטבעות הואטה אך הם נשארו בטווח הירוק

מערכת ice |  1
קריפטו (צילום pixabay)
העלייה של הביטקוין במהלך סוף השבוע, שהגיעה הבוקר לשיא כאשר חצה את רף 42,000 הדולרים, נבלמה במשך היום, והשער שלו נסוג לאחור וסיכם את היממה האחרונה בירידה קלה בשיעור של 0.05% למחיר של 41,575 דולר למטבע – עדיין השווי הגבוה ביותר שלו בחודשיים וחצי האחרונים.
שאר המטבעות המשיכו את מגמת העלייה שראינו הבוקר. המטבע השני בגודל השוק וברמת החשיבות, את'ריום, היה שיאן העליות בין הגדולים, ומחירו עלה בשיעור של כ-5.2% לכ-2,586 דולר – השער הגבוה ביותר שלו זה כחודש וחצי. ביננס קוין, שבבוקר היה העולה המוביל, התמתן וסיכם את היממה האחרונה בעלייה בשיעור שניים וחצי אחוזים לשער של 340 דולר – השער הגבוה ביותר שלו זה כחמישה שבועות.
שני המטבעות שמשתרכים על שווי של פחות מדולר, ריפל ודוג'קוין, עלו בשיעורים צנועים יחסית: דוג'קוין עלה באחוז ושלושת-רבעי, למחיר של 21 סנט למטבע, בעוד ריפל רשם עלייה בשיעור של מעט יותר מאחוז בודד לשווי של 75 סנט – השער הגבוה ביותר שלו מאז השבוע הלפני-אחרון של יוני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קונים. כלום
    רם 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכוח מנשים לפרסם שזה כסף. לא. זה אויר כלום זה כסף להלבנה
    סגור