מדדים ומחקרים

איך שולי רנד ותמר יהלומי עקפו את ביטקוין?

הקריסה של המטבע המרכזי בשוק הקריפטו הדאיגה ישראלים רבים, אך לא באותה רמה שהתעניינו בזוגיות החדשה של שולי רנד ובתמונות המשפחתיות של שרית חדד | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
תמר יהלומי (צילום צילום עצמי, מתוך עמוד האינסטגרם @tamaryahalomy)
הראיונות עם שולי רנד שפורסמו בסוף השבוע – הראיון הטרי ב"חדשות סוף השבוע" של קשת 12 והראיון הגנוז שהועלה באוב ב"ידיעות אחרונות" – הביאו אותו לראש טבלת החיפושים החמים של ישראלים בגוגל.
 
במקום השני נמצאת המוזיקאית תמר יהלומי, בת זוגתה של שרית חדד, לאחר שהזמרת הלאומית חשפה לראשונה תמונה משפחתית הכוללת את הסוד השמור ביותר שלה עד לאחרונה.
פיגוע הדקירה שאירע אתמול בשער שכם, ובו נפצע בינוני צעיר ישראל והמחבל חוסל, נמצא במקום השלישי.
הצלילה הפתאומית של ביטקוין בסוף השבוע היוותה ככל הנראה מקור לדאגה, או לפחות לעניין רב, עבור ישראלים רבים, ולכן חיפושים אחרי המטבע והשער שלו תופסים שלושה מקומות בטבלה: ביטקוין במקום הרביעי ברבעית והחמישי באנגלית, ושער ביטקוין במקום השביעי.
באיירן מינכן, שניצחה את דורטמונד בתוצאה 2:3, הגיעה למקום השישי.
ח"כ מתן כהנא, שבימים האחרונים הוצמד לו מאבטח לאחר שזכה לטקס ה"זובור" המוכר מתקופות אחרות של הוצאת "דין רודף" המתיר לפגוע בו, נמצא במקום השמיני.
במקום התשיעי מוסד מירוצי המכוניות פורמולה 1, שעורך כרגע אחד כזה בסעודיה ואמש ניצח בו נהג קבוצת מרצדס לואיס המילטון.
ובמקום העשירי נמצאת צ'לסי, שהפסידה לטוטנהאם 2:3 ואיבדה את המקום הראשון בטבלת הליגה האנגלית, כאשר היא יורדת לא מקום אחד, אלא שניים, ועוקפות אותה מנצ'סטר סיטי וליברפול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה