מדדים ומחקרים

הטיקטוקרים הכי רווחיים בשנת 2021: כמה הרוויחה צ'רלי ד'אמליו?

הם הרוויחו השנה מיליונים, ילדים בני פחות מ-25 שכבר משמשים כפרזנטורים של אמזון וגוגל, מקבלים תפקידים ראשיים בסרטים וחלקם גם רוצים לבנות מזה קריירה מוזיקלית. הכירו את חמשת הטיקטוקרים הכי רווחיים בשנת 2021 על פי מגזין פורבס:
איתן לויטס |  2
הטיקטוקרים הכי רווחיים ב-2021 (צילום מסך מתוך אינסטגרם, unsplash)
במהלך שנת 2021, הרווחים של כוכבי TikTok עלו פלאים, וזאת בין השאר בזכות מאמצי הכוכבים הצעירים להרחיב את עיסוקיהם מעבר לפלטפורמה שהפכה אותם למפורסמים. האחיות ד'אמליו, שנדבר עליהם במשך, מתחילות להיות מושוות כעת לאחיות קרדשיאן וכבר קיבלו סדרה משלהן: The D'Amelio Show, שעלתה לראשונה בספטמבר האחרון. זאת בנוסף לעוד מיזמים, שהובילו אותם יחד לרווח שנתי של כ-27.5 מיליון דולר, לעומת כ-7 מיליון בשנה קודם לכן.
עוד כוכבים שנדבר עליהם בהמשך, אדיסון ריי וגו'ש ריצ'רדס, הספיקו כבר להופיע בסרטים של נטפליקס, ולהיות שותפים במיזמים שונים שהניבו להם רווחים נאים, אך עדיין את רוב כספם, בין 30% ל-50%, עושים כוכבי הטיקטוק מתוכן ממומן.
לטיקטוק יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, ומותגים כמו לואי ויטון ומקדונלד'ס מפרסמים את עצמם שם דרך כוכבי הרשת הגדולים (שכולם מתחת לגיל 25). כוכב TikTok עולמי יכול לגבות עד חצי מיליון דולר עבור פוסט בודד, אם כי לרוב מרוויחים בממוצע בין 100,000 ל-250,00 דולר לפוסט, יותר מכפול מהתעריפים בשנת 2020.
 
@charlidamelio

♬ Hot people only - Lyric

על פי מגזין פורבס, במקום הראשון ברווחים השנתיים עומדת מי שאפשר לקרוא על שמה את התופעה, הכוכבת הבלתי מעורערת של הטיקטוק, שגם מחזיקה בהכי הרבה עוקבים (133 מיליון) - צ'רלי ד'אמליו. עם שם של דמות של יהודה ברקן, הילדה בת ה-17 עשתה השנה רווח של כ-17.5 מיליון דולר מהחשבון שלה.
ד'אמליו משתפת פעולה עם מגוון עסקים. היא התחילה עם חסויות למותגי הטיפול והביוטי Invisalign ו-Morphe cosmetics והמשיכה עם מותגי ענק כמו Dunkin' Donuts ו-הוליסטר. יחד עם אחותה דיקסי הם מפעילות אימפריה משפחתית, שכאמור קיבלה גם סדרת טלוויזיה.
 
@dixiedamelio living in my cute custom red tracksuit and sipping my favorite red velvet latte from @originaldonutshop❤️ #DSHPPartner ♬ Christmas City 30 - Auracle

אחריה עומדת אחותה דיקסי, עם רווח שנתי של כ-10 מיליון דולר. דיקסי היא אמנם האחות הגדולה, אולם הפופולריות שלה והסכמי החסויות שקיבלה הם הרבה בזכות אחותה צ'רלי. היא מחזיקה ב-57 מיליון עוקבים, וניסתה ב-2021 לפתח קריירה כזמרת פופ. היא הוציאה 2 שירים שאחד מהם הגיע למקום ה-25 במצעד הבילבורד, יצאה לסיבוב הופעות והופיעה על במות בשיקגו, בוסטון ודאלאס.
במקום השלישי היא אדיסון ריי, כוכבת שמחזיקה ב-86 מיליון עוקבים ועשתה רווח של כ-8.5 מיליון דולר. אך זה לא היה ההישג הכי משמעותי בשבילה השנה. כפי שהזכרנו למעלה, היא קיבלה תפקיד ראשי בסרט "יש לו את זה" (He's All That) של נטפליקס.
לאחר שהסרט היה לזמן קצר במקום הראשון ב-78 מדינות, נטפליקס הודיע שהיא מעוניינת בה לעוד סרטים בהמשך. עוד לא נחשפו פרטים נוספים, אך גם אם קריירת המשחק שלה לא תצליח, אין צורך לדאוג לה כל עוד היא מחזיקה בחסויות מאמריקן איגל, Sephora, וגם קו איפור משלה עם המותג Madeby Collective.
 
@addisonre

♬ original sound - Notfromco

במקום הרביעי עומדים שני כוכבי טיקטוק שהרוויחו כל אחד כ-5 מיליון שקל ב-2021. הראשונה היא בלה פורץ' בעלת 87 מיליון העוקבים. תוך קצת יותר משנה, מעמדה של פורץ' זינק, והיא הפכה לשלישית הכי נעקבת בטיקטוק. כל זאת למרות גילה המתקדם לטיקטוק - 24. לאחר שהשתחררה מהצבא האמריקאי כמכונאית מסוקים, היא הספיקה לתת חסויות לגוגל, פראדה וטינדר. במאי היא הוציאה סינגל שהגיע למקום ה-56 במצעד הבליבורד, מה שמסמן את היעד הבא שלה כזמרת. 
 
@bellapoarch

Happy New Years everyone!!!🎉🎆 stay safe out there💖

♬ original sound - boiwhatdahelllboi1
יחד איתה במקום הרביעי ברווחים מגיע הגבר הראשון והיחיד ברשימה, ג'וש ריצ'רדס, שעם כמות עוקבים הרבה יותר נמוכה - 26 מיליון - עשה אותו סכום. בין הסרטונים הביתיים שהוא מייצר בלי סוף, הוא עשה הסכמי חסות עם אמזון ו-CashApp, ומחזיק במותגים משלו כמו משקה אנרגיה בשם "Ani", חברת הון-סיכון בשם "Animal Capital" ואפליקציה שנועדה לשיתופי פעולה בין משפיענים.
 
@joshrichards The Richards fam is back together @willrichardzzz ♬ original sound - vxmlrr
את המקום החמישי גם חולקים 2 אושיות, שכל אחת מהן הרוויחה כ-4.75 מיליון דולר. הראשונה היא כריס קולינס (kallmekris), שכמו פורץ', היא דוגמה נוספת לכמה מהר אפשר לצבור תהילה וכסף מהטיקטוק. לפני הקורונה, קולינס הייתה בעלת מספרה בוונקובר, בזמן המגיפה היא הורידה את האפליקציה, ומאז היא מגלמת מגוון דמויות בסרטונים שמהווים מעין תכנית מערכונים מתמשכת. רוב הדמויות מבוססות על בני משפחתה והקנו לה כבר 41 מיליון עוקבים. בסופו של דבר, ההצלחה הפנומנלית הזאת הקנתה לה הסכמי חסויות עם חברות כמו הרשי, ליונסגייט ופנטן. 
  
@kallmekris

Insomnia Dräfts with Pete the🐉

♬ Own brand freestyle transition - Beautee

אותו סכום כמוה הרוויחה ב-2021 אוואני גרג שמחזיקה 39 מיליון עוקבים. גרג החלה את דרכה בטיקטוק בקיץ 2019 אז פרסמה סרטוני איפור, שהמפורסם שבהם הוא שאיפרה את עצמה בדמות של הארלי קווין. באותה שנה היא עזבה את עבודתה כמצילה, עברה מאינדיאנה הכפרית ללוס אנג'לס, ושם הייתה שותפה בריאליטי הסלבס Hype House, ולאחרונה היא קיבלה תפקיד בסדרת רשת בשם Chicken Girls.
 
@avani

<3

♬ months of the year - jess
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כוכבים פח אשפה ממש (ל"ת)
    מספיק 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יולם של דבילים
    יהודי 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם אלה המספרים ואלה מובלי דעה, רק החרבה ובנייה מחדש הם התקווה של העולם.
    סגור