מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: חנן בן ארי בהישג ענק

הזמר הדתי הוציא שיר חדש, שהצליח לרשום בשבוע הראשון שלו בתחנות הרדיו מספר השמעות מרשים ביותר; ומי הזמרת הוותיקה שרושמת זינוק מטאורי?
יאיר מור | 
חנן בן ארי (צילום ניר סטולו)
זה לא קורה לעתים קרובות, ובטח שלא לזמרים שאינם מככבים ללא הפסקה בטלוויזיה כדי לקדם את הקריירה – אבל השבוע זה קרה לחנן בן ארי, ששירו החדש, "חנניה", לא רק שהצליח לטפס כל הדרך למקום הראשון ברשימת השירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל בשבוע הראשון שלו, אלא אף עבר את רף 200 ההשמעות, כך שהוא מוביל בהפרש ניכר על פני כל היתר. כך לפי נתוני חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.
במקומות 2 ו-3, עם אותו מספר השמעות, "זה לא בא בקלות" של שלמה ארצי, שיורד מקום אחד, ו"אשדודית באליטה" של יובל דיין, שעולה מקום אחד; אנה זק יורדת מקום אחד לרביעי עם "מי זאת"; ו"אחלה גבר", המנון הגאווה של סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם דנה אינטרנשיונל, צונח למקום ה-14 ומפנה את מקומו להמנון גאווה אחר – "Cute Boy" של נונו ושגיא קריב.
גם ברשימת הזמרים המושמעים ביותר מתברג חנן בן ארי במקום גבוה מאוד – אם כי כאן הוא מסתפק במקום השלישי, מתחת לשלמה ארצי, ששומר על מספר השמעות כמעט זהה לשבוע שעבר ומצמצם מעט את ההפרש מאיל גולן, שמוביל את הטבלה, כרגיל; שרית חדד יורדת מקום אחד לרביעי ועדן חסון נשאר במקום החמישי.
 
הסינגל החדש של ביונסה, "Break My Soul", ממשיך להוביל את הטבלה הבינלאומית, ואף מגדילה משמעותית את ההפרש מהארי סטיילס עם מעל 100 השמעות לעומת כ-60 בלבד ל"As It Was", בזמן שהשיר החדש יותר שלו, "Late Night Talking", צונח מהמקום השלישי אל מחוץ לחמישייה (מקום 6); למקום השלישי מטפסים קמילה קביו ואד שירן עם "באם באם"; במקום הרביעי נשארים דיאנה רוס והמוזיקאי האוסטרלי טיים אימפאלה (קווין פארקר) עם "Turn Up the Sunshine", מתוך הסרט החדש "מיניונים 2: עלייתו של גרו"; ובמקום החמישי, עם מספר השמעות זהה לקודמו, "Supermodel" של הלהקה האיטלקית מונסקין.
אד שירן חוזר השבוע לראש טבלת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר; הביטלס יורדים למקום השני; דואה ליפה עולה למקום השלישי; הארי סטיילס יורד מהמקום השני לרביעי; וביונסה מזנקת מהמקום ה-16 לחמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה