מדדים ומחקרים

כך נטפליקס גילתה לנו איפה נמצאים עכשיו כל הישראלים

נטפליקס אמנם מיועדת לתת לנו לצפות בתכני וידאו בכל מקום – אבל השבוע היא התבררה ככלי מעולם לדעת מתי רוב הישראלים ארזו את הפקלאות וטסו לחו"ל
יאיר מור |  1
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
כמעט אף משפחה ישראלית הכוללת ילדים לא היתה בשבוע הקודם בארץ – זו הדרך היחידה לפרש את טבלת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס בשבוע האחרון.
כפי שניתן לראות, כל הסרטים ברשימה המיועדים לילדים נדחקו לתחתית העשירייה, לאחר שבחודש יולי כיכבו במקומות הראשונים: "המפלצת מהים" במקום התשיעי, ו"הדרדסים: הכפר האבוד" במקום העשירי. אפילו אם נרחיב את היריעה לכלול סרטי אקשן שלא מיועדים לילדים קטנים אך אהובים על ילדים בוגרים יותר (כלומר בני עשרה), אפשר להגיד שגם מקומות 6 ו-7 – "שליחות קטלנית: ג'נסיס" ו"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" – הם כאלה. בכל מקרה, סרטי הילדים נמצאים מחוץ לחמישייה הנצפית בישראל בשבוע האחרון – מה שעשוי לרמוז על הרגלי החופשות של משפחות בישראל, שאחרי תום הקייטנות לקחו את הילדים למדינה הראשונה שהטיסה אליה לא בוטלה.
 
בשני המקומות הראשונים, גם בישראל וגם בעולם, נמצאים הדרמה הרומנטית "לבבות הארגמן", שרושמת נתון מרשים מאוד של יותר מ-100 מיליון שעות צפייה שבועיות, ו"האיש האפור" בכיכובו של ראיין ריינולדס; במקום השלישי בעולם סרט הפעולה הקוריאני החדש "קרטר", שבישראל מסתפק במקום השמיני; במקום הרביעי בחו"ל "אנצ'רטד", הסרט המבוסס על משחק המחשב בשם זה בכיכובם של טום הולנד ומארק וולברג, שאינו זמין לצפייה מישראל; ובמקום החמישי, גם בישראל וגם בעולם, הקומדיה הרומנטית "בקרוב אצלכם".
את החמישייה השנייה בעולם פותחת "המפלצת מהים" במקום השישי; במקום השביעי "מה אשמה הקארמה?", קומדיה רומנטית ממקסיקו; במקום השמיני "פיפה"; "ספיידרמן: רחוק מהבית" במקום התשיעי; ו"אהובות" ההודי במקום העשירי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש טעות קטנה
    מישהי 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש האפור זה בכיכובו של ראיין *גוסלינג* ולא ריינולדס
    סגור