ויראלי

לאונרדו דיקפריו המום: דוגמנית הפלייבוי חשפה מה קרה במועדון הסודי

דוגמנית פלייבוי בת 22 חשפה מה היה בערב בו נפגשה עם הכוכב ההוליוודי במועדון סודי בלוס אנג'לס, ואף שסירבה ללכת איתו הביתה. הכוכב מצידו מכחיש שנפגש איתה ואמר כי אינה זוכר שום מקרה כזה, לדברי מקורביו
מערכת ice | 
לאונרדו דיקפריו (צילום יוטיוב/ TODAY)
לאונרדו דיקפריו הוא ללא ספק אחד השחקנים המדוברים ביותר בהוליווד וכל צעד שלו הופך לכותרת ראשית בצהובונים מעבר לים, במיוחד כאלו שעוסקים במערכות היחסים שלו. בעברו נרשמו מספר סערות סביב קשריו הרומנטיים ושמועות רבות שרצו על מעלליו, כיאה לכוכב בסדר הגודל שלו.
כעת הוא מובך מכותרת נוספת שמגיעה הפעם מדוגמנית פלייבוי בת 22 שטוענת כי נפגשה עם השחקן במועדון סודי בלוס אנג'לס, שאליו נכנסים רק עם הזמנה ולא כל אחד יכול להיכנס למסיבות המתקיימות בו. באותו הערב טוענת כי היא והשחקן אף התנשקו. לדבריה היא לא התרשמה עמוקות ממנו ולא מהנשיקה איתו.
היא טענה כי השחקן הציע לה לבוא איתו לביתו אך היא מצידה סירבה, ואמרה שהיא אינה מכירה אותו מספיק. "הוא היה המום, הוא בוודאי לא רגיל לתשובה כזאת", אמרה הדוגמנית והוסיפה כי הוא השיב בנועם לסירובה ואמר שהוא מכבד את החלטתה.

מצידו של דיקפריו, או לפחות על פי דברי מקורביו לאתר Page Six, הוא אינו זוכר שום מקרה כזה ומכחיש בתוקף את היכרותו עמה. הדוגמנית לא הסתפקה בפרטים האלו ואמרה כי לא הלכה איתו הביתה כי היא שמעה מחברות שלה שמועות על יחס משפיל של דיקפריו כלפי נשים בחדר המיטות. "שמעתי מחברה שהוא שם אוזניות כדי לא לשומע אותה", אמרה והוסיפה כי היא שמעה על "מקרה בו הוא שם לאישה כרית על הפנים". ממקורביו של דיקפריו אמרו כי דבריה מומצאים ושקריים ונובעים אך ורק ממטרות של פרסום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה