תקשורת ומדיה

בכירה בחדשות 13 סופדת לבן דודה שנפל במלחמה: "הלב מרוסק"

טל זרביב, רכזת הכתבים ודוברת חדשות 13 נפרדת מבן דודה שנפל בקרב בעזה: "צודקים כשאומרים שתמיד מדובר בטובים ביותר"
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
רס"ל במילואים קאלקידן מהרי בן 37, לוחם בגדוד 223 בחטיבת כרמלי הוא אחד החללים שנהרגו אתמול (שני) בעזה. טל זרביב מנור, רכזת הכתבים ודוברת חדשות ערוץ 13 בעלת קירבה משפחתית למהרי, ספדה לו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר): "צודקים כשאומרים שתמיד מדובר בטובים ביותר. האיכותיים, הציוניים, האופטימים, אוהבי האדם והארץ".
זרביב שיתפה כי מהרי הוא בן דודה מצד אמה אשר עלה לארץ לבד בגיל 18 ולמד עברית מאפס: "השאיר את אמו האהובה באתיופיה ויצא בנחישות להגשים חלום." על חייו בארץ כתבה: "תכנן צעד אחרי צעד את החיים שלו פה - כישראלי. קורס הנהיגה - שתהיה פרנסה, הצילום - הכישרון שירש מסבא, קאנו - החברה שאהב ואיתה תכנן להתחתן ולהקים משפחה".
 
עוד סיפרה כי למרות המרחק מהרי הצליח לשמור על קשר קרוב עם אימו, אלמז שבאתיופיה: "ידע לבקר, לשלוח כסף, לצלצל ולדרוש בשלומה" וכאשר זו התבשרה על נפילת: "יצאה מתוכה זעקה ששמענו עד ירושלים". זרביב סיכמה את דבריה ונפרדה מבן דודה במילים: "קלקידן. השארת אחריך אותנו, ואנחנו בלעדיך. משפחה של לבבות מרוסקים, באתיופיה ובישראל. אנחנו אוהבים אותך וגאים בך ומסרבים להיפרד. לא נהיה שוב אותה משפחה בלעדיך".
יחד עם מהרי נפל אתמול בקרב גם רס"ר (מיל') עידו אביב בן 28, מכרמיאל, לוחם במסייעת שריון, בגדוד חש"ן 9232, עוצבת יפתח. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה