ויראלי

"שפוט של ביבי": ביקורות קשות למהלך מעורר המחלוקת של בנט

בעקבות החתימה על המסמך בערוץ 20 בו הוא מתחייב לא לשבת עם לפיד ברוטציה, יו"ר ימינה ספג אש. סער: "קרס הישר לזרועות נתניהו", לפיד: "יש הבדל בין בנט של הטלוויזיה והרדיו לבנט בחדרים הסגורים", ומה חשבו ריקלין, נדב איל, שומפלבי ואיימן עודה?
כפיר אדר |  11
בנט עם מסמך המריבה (צילום צילום מסך ערוץ 20)
נראה שהמהלך של נפתלי בנט, ראש מפלגת ימינה, הצליח לטרוף את הקלפים ממש בישורת האחרונה לפני הבחירות לכנסת ה-24. אמש (ראשון) באולפן ערוץ 20, חתם על מסמך בו הוא מתחייב. הביקורות הקשות לא איחרו לבוא.
בנט חתם על מסמך קצר מאוד, בו שני סעיפים בלבד: 1. לא אאפשר ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה, 2. לא אקים ממשלה על קולותיו של מנסור עבאס מהתנועה האיסלאמית" ועל כך חתם בכתב ידו וביקש מראש הממשלה נתניהו לחתום על המסמך גם כן ולהתחייב לא להקים ממשלה בתמיכת עבאס.
 
איתמר בן גביר הסביר: "במסמך שהצגתי הערב בראיון לבועז גולן בערוץ 20, הצבתי לחברי נפתלי בנט דרישה פשוטה: תחתום על התחייבות שלא לשבת בממשלה עם לפיד ומיכאלי. אני חושש מאוד מהעובדה שבנט מסרב להתחייב להיכנס לממשלת 61 בראשות נתניהו, ומנגד לא שולל ישיבה בממשלה עם יאיר לפיד ומירב מיכאלי".
בחירות חמישיות או בנט בראש? יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד אמר ב-103FM בתגובה: "אמרתי שאני לא עושה מעצמי את העניין המרכזי, אבל מי שיצטרך לזוז הצידה זה מי שלא יהיה מספיק גדול. לא יהיו חילופי שלטון בלי מפלגת שלטון שעושה אותם - יש עתיד לא זזה הצידה". בכאן רשת ב' הסביר לאריה גולן: "יש הבדל בין בנט של הטלוויזיה והרדיו לבנט של החדרים הסגורים"
 
מי שהיה בראש רשימת המבקרים הוא גדעון סער יו"ר תקווה חדשה שכתב: "עכשיו כבר ברור לחלוטין: כמה מטרים לפני קו הסיום קרס בנט הישר לזרועותיו של נתניהו. ועוד תיבל את הקריסה ביממה של כזבים וספינים מבית היוצר של אדונו. נכשל במנהיגות. נכשל בעמידה תחת לחץ. רק תקווה חדשה גדולה - תביא שינוי ותחליף את נתניהו".
העיתונאי נדב איל ציין: "מה שקרה עם בנט אמש היה באמת הזוי. באמצע הלילה, בערוץ 20, כמו שבוי בעיראק שהובל לדקלם מסר הביתה, מחזיק את הנייר של חתימתו כמו עיתון להוכחת תאריך. כתבתי בשישי- התחיל ב"לא שפוט של ביבי" וגמר ב"לא בוגד בחיאת עיוני לא בוגד".
 
העיתונאי אטילה שומפלבי הצטרף לביקורות: "נ9לאות הן דרכי הפוליטיקה: בנט לא היה מוכן לחתום על הסכם כניעה לנתניהו, אבל הסכים לירות לעצמו בראש (הפוליטי) בשידור חי".
שמעון ריקלין כתב: "בבחירות הללו שוב הנושא הוא כן או לא נתניהו. והמפלגה הכי מסוכנת בקבוצת רק לא נתניהו היא ימינה. כי רק בנט יכול לתת לקבוצת לא נתניהו את ה 61. ולכן בבחירות הללו. ימינה חייבת להיות קטנה כדי שלא ידיחו את נתניהו וכדי להימנע מבחירות נוספות שיבואו אם הם יצליחו להפיל אותו. זה כל כך פשוט".
 
יקי אדמקר העניק את הפרשנות שלו: "ראיתי כמה נתונים פנימיים מאד מעניינים הערב, לוקח בערבון מוגבל אבל בכל זאת שלוש מסקנות מעניינות: 1. סער צריך להיות בלחץ 2. בנט בינתיים הצליח לבלום את הירידה 3. ביבי יכול להיות די רגוע, גם דרעי".
ראש מפלגת הרשימה המשותפת איימן עודה כתב: "אז מסתבר שנתניהו לא מסתובב עם ארנק כי בנט תופס לו את כל המקום בכיסים", העיתונאי ברק רביד הוסיף: "עד היום נתניהו ביקש מבנט לחתום על מסמך נאמנות, הערב בנט התנדב מיוזמתו לחתום על מסמך נאמנות לנתניהו".
 
האקטיביסט ואיש התקשורת אייבי בנימין לא נשאר רגוע: "בנט חתם על מסמך שלא יישב תחת יאיר לפיד. שכח שלפיד סידר לו ממשלה ב 2013 בברית האחים. איש קטן, שפוט של ביבי בתסמונת אישה מוכה של שרה. מקווה שיכחד כמו בבחירות 2019".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    רק בנט יציל אותנו מבחירות 5
    בנט גאון אמיתי 03/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיח הזה של כן-ביבי / לא-ביבי זה בדיוק מה שתוקע את המדינה כבר עם 4 מערכות בחירות שנתיים. שנתיים כלכלת בחירות וללא תקציב מדינה. המבוי הסתום הפוליטי הזה, זה בדיוק מה שרק בנט יצליח לחלץ אותנו ממנו. הוא היחיד שמתנתק מהשיח הזה של כן-ביבי / לא ביבי שתוקע אותנו כבר 4 מערכות בחירות בזבניות. רק אם בנט יקבל מספיק קולות נצא מהמבוי הסתום הזה. ככל שימינה תהיה חזקה יותר, כך הממשלה הבאה תהיה יציבה יותר. בכל מקרה מי שבאמת מקשיב לבנט בפרטים, מבין שבנט של היום, הוא המנהיג הכי ערכי, ישר ומוכשר שיש היום במנהיגות הפוליטיקה הישראלית. חייבים לתת לו את הקול, וממש לא מפריעה לי הכיפה שיש לו על הראש.
    סגור
  • 7.
    אחוז החסימה נפתול
    נפתול 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוד לא עבר ואינשאללה שוב ישב בחוץ השפנפן הזה
    סגור
  • 6.
    לא מתאים כי לא ראוי
    בר 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בנט מוכיח מדי יום כי אין לו מזג של פוליטיקאי. ילדותי, מקסימום מ"פ בעבר. עם פתיל ואגו כמו שלו, אסור לו להיות אחראי על חומרי נפץ.
    סגור
  • ארץ נהדרת עיצבה לך את התודעה? תקשיב לכמה ראיונות עם בנט
    ארץ נהדרת 03/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארץ נהדרת עיצבה לך את התודעה? תקשיב לכמה ראיונות עם בנט ותראה שהוא ללא ספק המנהיג הכי מוכשר וערכי שיש היום בכנסת ישראל. אפשר להחזיר יושרה לישראל !
    סגור
  • 5.
    בנט הגיש לעצמו את הקשית ושתה מכוס התרעלה (ל"ת)
    ליכודניק ולא ביביסט 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    בדיחה עלובה
    אתרים מה ביוב המקומי 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי מנהל את האתר ההזוי הזה, יאיר נתניהו?? כמה שטויות בכתבה אחת... אתם כלבלבי בחצר של, בלפור?? בנט עשה מהלך מדהים, קודם כל הוא לא חתם למישהו, המסמך הזה היה שלו, בו הוא סינגל את ביבי, חתם שלא ישב תחת לפיד, אגב אין שום התנגדות שלפיד ישב תחתיו, מצד שני הוא ביקש מביבי לחתום שהוא לא יסתמך על קולו של מנצור עאבס בשביל להרכיב קואליציה, סינדול מארץ הסינגלים... אבל הרי מדובר באתר פח שמסלף דברים ומביא רק חלקים... להוריד אותכם עם המים
    סגור
  • 3.
    ברור לגמרי שכל המאמץ של נהנתניהו מכוון להקטין את בנט
    נהנתניהו-עבאס 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כיון שברור לגמרי שכל המאמץ של נהנתניהו מכוון להקטין את כוחו של בנט, אני כבר יודע מה להצביע. וממש לא מפריעה לי הכיפה שיש לו על הראש. הוא איש ערכי מוכשר וישר, שבאמת איכפת לו מישראל. ביבי מבין מה שרבים מאיתנו מבינים אבל מדחיקים - שרק בנט יכול להוציא אותו מבלפור בסבב הזה. הוא מבין את זה לצערי הרבה יותר טוב מרובינו שרוצים להעיף אותו מבלפור. את יאיר לפיד או סער הוא אוכל בלי מלח. אכל אותם ביחד עם ליברמן שוב ושוב. כבר הביס אותם בעבר. בנט משנה את המשוואה. חוץ מהעובדה שיש לו רקורד יותר מרשים עוד מהצבא וההיטק, גם היה שר ביטחון וגם היה האופוזיציה הכי רצינית ורואת-נולד בקורונה. הבעיה היחידה שיש לי עם בנט זה שהוא ישחרר את ביבי בכבוד במקום בבעיטה. אבל זה מה יש. אני החלטתי סופית ומקווה שהפוסט הזה ישפיע גם על אחרים שמבינים מה נכון לישראל כיום.
    סגור
  • 2.
    מי שממצב עצמו כסמרטוט לעולם לא ינהיג (ל"ת)
    Anj 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מי שיצא סמרטוט זה ביבי, שברח ברגע האחרון מהעימות
    נהנתניהו-עבאס 03/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שיצא סמרטוט זה ביבי, שברח ברגע האחרון מהעימות: https://www.20il.co.il/בנט-חתם-על-מסמך-״לא-אשב-עם-לפיד-כראש-ממש/
    סגור
  • 1.
    בנט אל תקשיב לכל הממורמרים של השמאל שחשבו
    דודי 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    להקריב את מדינת ישראל על המזבח שלרק לא ביבי ולהעניק ללפיד ללא בגרות אתראשות הממשלה, עכשיו אני כנראה הצביע לך
    סגור
  • שמאלניהו הוא מזבח הכריזמה שכולם מעלים עולה אליו
    ימני מפוקח 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אתה שמאלניהו? נכנע לחמאס ולחרדים, נתן לפלסטינים להשתלט על שטח סי ולא פינה את חאן אל אחמר עכשיו מציע לסלוח לבדווים ולתת להם שטח אלטרנטיבי בשביל קולות עבאס ומוחר את המשילות בנגב ובצפון לא מטפל בטרור החקלאי של הבדווים בדרום ובצפון, לא טיפל שנים בהתעצמות חיזבאללה והחמאס דוחה הכול ייבש את בתי החולים, נתן כסף חופשי לחמאס, אישר צוללות למצריים לבדו בלי לפנות לרמטכל מפקד חיל הים ו/או לשר הביטחון, אישר מטוסי F32 לאמירויות, ופגע בעליונות צהל כלכלית ללא טיפל ביוקר המחיה, לא סגר את שדה התעופה בזמן הסגר השני והשלישי לא מטפל בחגיגות החרדים מאשר להם כסף ולימודים בזמן הקורונה ללא סנקציות ועוד ועוד
    סגור