ויראלי

צפו: 11 שנה לפני שקיבל את המנדט להרכבת הממשלה, זה מה שיאיר לפיד אמר

יו"ר יש עתיד היה לפני 11 שנה מנחה של אולפן שישי, באותה התקופה אייל ברקוביץ' התראיין באולפן שישי על כך שרצה להיות מאמן נבחרת ישראל בכדורגל ולא תאמינו מה לפיד אמר, צפו |
מערכת ice |  1
יאיר לפיד (צילום עמוס בן גרשון, דוברות הכנסת)
כמעט כל אדם בישראל יודע שיו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, היה לפני כ-11 שנים מגיש אולפן שישי. רן בוקר כתב הבידור של ynet פירסם היום (רביעי) בערוץ הטלגרם שלו  סרטון  וכתב: "יאיר לפיד קיבל את המנדט להרכבת הממשלה. תזכורת משידור חי באולפן שישי לפני 11 שנה". 
בסרטון רואים ריאיון שיאיר לפיד עשה עם אייל ברקוביץ' לפני 11 שנים ובו ברקוביץ' על הרצון של ברקוביץ' להיות מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. ברקוביץ' שלף בקבוק יין מתחת לשולחן ואמר: "יש כאלה שעושים קמפיין, אני עשיתי קמפיין  לנבחרת בשקט. יש כאלה שעושים קמפיין בשקט ולא מדברים, אם ירצו יתנו לי אני אהיה גאה ואם לא גם טוב נמשיך הלאה". 
לאחר מכן ברקוביץ' אמר ללפיד: "אני הגעתי לכאן לפתוח בקמפיין חדש. לחיים, שמעתי שאתה רוצה ללכת לראשות הממשלה". לפיד השיב בהכחשה: "בחייך, באמת" וסירב לכוס היין "פעם אחרונה שהרימו פה כוס יין זה היה בראש השנה, אני לא מתכוון לשתות כוס יין באולפן טלוויזיה".
היום כאמור, 11 שנה לאחר מכן, לפיד קיבל את המנדט להרכבת הממשלה מנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לאחר שקיבל המלצות מ-52 חברי כנסת, יממה לאחר שפקע המנדט של ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חה חה חה... אז מסתבר שברקו הממזר צדק
    אנדי 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טיפש הוא לא.
    סגור