ויראלי

צפו: גיא זוהר מוכיח אלו מההבטחות של נפתלי בנט הוא פשוט לא קיים

מנחה 'מהצד השני' הקדיש ארבע דקות כדי להראות את כל ההבטחות של ראש מפלגת ימינה לפני הבחירות. לא לשבת עם לפיד, לא לעשות רוטציה, להקים ממשלת ימין, לא להתמך על ידי המפלגות הערביות ואפילו שראש מפלגת יש עתיד הוא הגורם לפילוג. מה הוא לא קיים?
כפיר אדר |  2
גיא זוהר מהצד השני (צילום צילום מסך כאן 11)
גיא זוהר הצליח לפרק אמש (שלישי) לגורמים את כל ההבטחות ששיגר לאוויר נפתלי בנט, ראש מפלגת ימינה, ובדק את כולן - האם הן קוימו או שהיו פשוט שקר. בכאן 11 הקדישו לאייטם 4 דקות והתגובות ברשתות החברתיות היו בהתאם, אף אחד לא נשאר אדיש לממצאים של זוהר.
בתחילת דבריו אמר זוהר: "חייבים לקחת אוויר, זה לא הולך להיות לנו קל" ומי נראה הקטע בו בנט מצהיר כי יקים ממשלה ביחד עם יאיר לפיד, לאחר מכן התחיל בפירוט ההבטחות שפיזר בנט בנוגע להקמת הממשלה, כולן לפני הבחירות ונאמרו בין החודשים פברואר ומרץ
בקטעים נראה בנט מבטיח שלפיד לא יהיה ראש הממשלה: "לא ברוטציה ולא במוטציה", עוד אמר ש: "יאיר לפיד גרם לקיטוב נורא והיום בחברה הישראלית, הוא לא האיש שצריך לעמוד בראשות הממשלה", לאחר מכן הראה את הקטע מנאומו האחרון בו אמר: "זאת ממשלה שלא תהיה נגד אף מגזר ואף קבוצה".
בנאום האחרון שלו הוא אומר: "השמאל עושה כאן פשרות לא קלות כשהוא נותן לי את את ראשות הממשלה", אבל זוהר הציג את הטענה שלו לפני הבחירות שהוא לא יוכל לעמוד בראשות הממשלה עם 20 מנדטים ולאחר מכן עם פחות מ-15 מנדטים.
 
עוד נראים הקטעים מלפני הבחירות כשאמר: "העבודה לא בעד מדינה יהודית דמוקרטית, עם מרצ לא אשב כי הם תומכים בהאג, גם רע"מ, זה לא ייאמן כי נתניהו מחבק אותם וזו בושה וחרפה, זה סניף ישראלי של האחים המוסלמים. אם הוא מחבק אותם זו בושה וחרפה", הוא גם הבטיח: "אני לא אגרור את המדינה לבחירות חמישיות, הצבעה לנו זו תעודת ביטוח שלא יהיו בחירות", זוהר עקץ אותו לסיום שלפחות הבטחה אחת קוימה.
בטוויטר לא הפסיקו להגיב לסרטון וצפו בו מעל 35 אלף איש. יאיר נתניהו כתב: "לא ייאמן", מייסד להבה בנצי גופשטיין כתב: "מדהים. השקרן הזה הולך להיות ראש ממשלה?", שמחה רוטמן מהציונות הדתית כתב: "מסתבר שלקרוא לו "השקרן" זה הסתה כלפי המושג "שקרן". אבל מילא השקרים, האיש הולך לשדה קטל פוליטי, וגורר אחריו את כל המפלגה שלו. עצוב מה שנהיה מהם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגדולי הנוכלים של הפוליטיקה הישראלית אי פעם (ל"ת)
    שמאלן לשעבר 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אז ככה. בנט מציל את המדימה. זהו. (ל"ת)
    עצבנית 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור