ויראלי

קמפיין "סיוע לפלסטינים" מבטיח 1,000 משחקים חינם

מאות מפתחי משחקים "תרמו" את המשחקים שלהם לטובת קמפיין גיוס תרומות לשיקום עזה מנזקי מבצע "שומר החומות", שטוען שישראל "רודפת" את הפלסטינים "עד כדי אפרטהייד"
יאיר מור | 
גיימינג (צילום Istock)
עשרות אלפי גיימרים תרמו בימים האחרונים מאות אלפי דולרים לטובת קמפיין שמטרתו הרשמית שיקום רצועת עזה מנזקי מבצע "שומר החומות".
הקמפיין נפתח באתר המשחקים העצמאיים itch.io, שרוב המשחקים המוצעים בו חינמיים. המשתמש שפתח בקמפיין גייס את המשחק "לילה וצללי המלחמה", שיצא ב-2016 ומציג את חיילי צה"ל כרוצחי ילדים, וביקש מהקהל לשלם על המשחק - שאינו עולה כסף בימים כתיקונם - כל סכום מ-5 דולר ומעלה. עד מהרה הצטרפו 864 מפתחי משחקים ויותר מ-1,000 משחקים נוספים לקמפיין, כדי לעודד את הקהל לתרום לשיקום עזה ולקבל חבילת משחקים עצומה.
לדברי המשתמש שיצר את הקמפיין, "זוהי חבילה שנוצרה 'מהשטח', על ידי מפתחים עצמאיים שרוצים לסייע לפלסטינים". לדבריו, "מפתחי משחקים פלסטינים (סובלים מ)גישה מוגבלת לשירותים בסיסיים כגון מים נקיים, חשמל, טיפול רפואי ובטחון תזונתי" ונתונים תחת שלטון ישראלי ה"מפלה ועושק את הפלסטינים עד כדי רדיפה ואפרטהייד, רק משום שהם פלסטנים".
הקמפיין נחל הצלחה רבה: תחילה הציב המשתמש שפתח אותו מטרה להגיע לחצי מיליון דולר עד יום שישי הקרוב. אתמול, לאחר שהסכום הזה נחצה, הוא הכפיל את סכום המטרה למיליון דולר. לפי עמוד הקמפיין, יותר מ-58,000 גולשים שילמו מחיר ממוצע של 9.22 דולר על החבילה - כמעט כפול מהסכום המבוקש.
הסכום שייאסף ייתרם, לדברי המארגן, לסוכנות אונר"א השנויה במחלוקת, שהואשמה בעבר פעמים רבות בכך שבמקום למלא את מטרתה ולדאוג לצרכיהם ההומניטריים של פליטים פלסטינים היא משתפת פעולה עם טרוריסטים ומנהלת רשת בתי ספר שמסיתה דורות של צעירים להילחם בישראל עד שחרור כל האדמה שבין נהר הירדן לים התיכון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה