ויראלי

בת הזוג של שרית חדד נחשפה, הורוביץ: "נגעת בי"

הזמרת בת ה-43 ביצעה את הצעד האמיץ עם צאת השיר החדש שלה "אהבה כמו שלנו" בו חשפה גם את בת זוגה וזכתה לשבחים מכל עבר. שר הבריאות: "כל אחת יכולה להיות מה שהיא רוצה, עם מי ואיך שהיא רוצה. חיבוק גדול"
כפיר אדר |  1
שרית חדד (צילום הכטמן פלאש 90)
במהלך מפתיע למדי היום (ראשון) שרית חדד, יום לפני שתחגוג את יום הולדת ה-43, יצאה מהארון, אחרי שנים של שמועות. אחת הזמרות הגדולות בשלושת העשורים האחרונים, חושפת בשיר חדש שנקרא "אהבה כמו שלנו", את בת זוגה המוזיקאית תמר יהלומי.
שר הבריאות ניצן הורוביץ צייץ: "נגעת בי, שרית חדד, בהחלט נגעת בי. וכל כך חשוב מה שאת אומרת לבנות שלך ולכולם: כל אחת יכולה להיות מה שהיא רוצה, עם מי ואיך שהיא רוצה. חיבוק גדול", רז שכניק הוסיף: "מברוק"
 
עורך חדשות החוץ של רשת ב' ערן סיקורל כתב: "חיבוק לשרית חדד. כל אדם מוכר שיוצא מהארון מחזק את מי שחושש שהעולם יתהפך עליו אם מישהו ידע. אין סיבה להסתיר אהבה. מי שחי בגלוי יכול לפנות אנרגיות לאתגרים המעניינים יותר של החיים".
רן בוקר הוסיף: "הדרך שבה שרית חדד בחרה לספר על בת זוגה מעוררת הערכה. כי ״לצאת מהארון״ זה שייך לדור אחר. חדד בסך הכל הראתה את בת הזוג שלה. אם נמשיך להתייחס אל חשיפת העדפה מינית בתור ״ארון״, זה רק יקשה עוד יותר על נערים/ות. כי לצאת מארון זה קשה. לחשוף אהבה זה הרבה יותר קל".
 
נוי אלוש הוסיף בהומור: "עכשיו כששרית חדד יצאה מהארון, הגיע הזמן שגם אמא של שמעון פרס תצא ותגיד שהיא ערביה", איתי שיקמן מכאן 11 הוסיף: "כן, זה מאוחר כן, זה היה ידוע כבר שנים וממש לא היה סוד ועדיין, טוב שבאת. טוב שיצאת ברכות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נגעה בך? מוזר קצת... (ל"ת)
    קורא 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור