ויראלי

אברי גלעד מופתע בשידור חי, זו הסיבה לכך

המגיש הותיק אברי גלעד חוגג יום הולדת. במערכת התוכנית לא נשארו אדישים למאורע והפתיעו אותו בשידור חי, מי אורחת הכבוד שבדיוק נכחה בפאנל?
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
מגיש תוכנית הבוקר הותיק אברי גלעד חוגג הבקר יום הולדת 59, ובתוכניתו הקבועה לא עברו לסדר היום בלי לחגוג למגיש שכבר 15 שנה מגיש את תוכנית הבוקר של זכיינית רשת, בעבר בערוץ 2, ואחרי הפיצול בערוץ 13.
כבר בחלק הראשון של התוכנית בשעות הבוקר המוקדמות נחשף ציון יום ההולדת שלו כשציפי חוטובלי, שגרירת ישראל בלונדון עלתה לשידור בתוכנית בעניינים דיפלומטיים, אך לא שכחה לציין רגע לפני שנפרדה מצמד המגישים, ברכת מזל טוב לחתן השמחה שמעבר לים.
 
לאורך התוכנית לא אוזכר שוב עניין יום ההולדת עד שהגיעה העת לאייטם העוסק ביום הילד הבין לאומי שחל אתמול (שבת). גלעד הציג את נושא האייטם שהרים למגישה רותם ישראל להנחתת ההשגה: "נורא מתאים שיום הילד הבינלאומי חל יום לפני היום הולדת שלך", גלעד לא הספיק להגיב ואל אולפן השידור פרץ נציג ההפקה עם מחוות יום הולדת למגיש.
ישראל והנוכחים שרו את השיר המסורתי אך גלעד הנבוך, הודה על המחווה וההתייחסות ומיהר לחזור אל האייטם ולהתקדם מכיסא יום ההולדת שהופתע. מי שעוד נכחה בפאנל באותו עת היא חני נחמיאס, שבניגוד לחגיגות ימי ההולדת המיתולוגים בתוכנית הילדים שלה, לא הביאה איתה עוגה וכפיות, אך השתתפה בשירי יום ההולדת
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    13
    פיני פלח 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה אברי..
    סגור