ויראלי

זו התמונה של נתניהו שנבחרה לאחת מתמונות השנה ב-"טיים"

מגזין טיים הכריז  על 100 התמונות שנכנסו לגלריית תמונות השנה של 2021. אחת מהם של יו"ר האופוזיציה נתניהו בשלהי כהותנו כראש ממשלה
מערכת ice | 
נתניהו (צילום פלאש 90)
מגזין טיים האמריקני בחר היום את 100 התמונות שלדעתו עשו את שנת 2021. אחת מהתמונות שנבחרו היא של יו"ר הליכוד והאופוזיציה בנימין נתניהו, שצולמה מעט לפני הרגע על הצבעת הממשלה החדשה בה הוא הודח רשמית מכס ראש הממשלה.
בתמונה נראה נתניהו, אז ראש הממשלה, מסתכל על המושבים הריקים בכנסת רגע לפני שהושבעה ממשלה חדשה שתסיים את הכהונה הארוכה ביותר של ראש ממשלה ישראלי.
מלבד נתניהו, כיכבו השנה ברשימת 100 התמונות גם תמונות מהפרעות בגבעת הקפיטול שביצעו תומכי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. בין התמונות שנבחרו מאותו אירוע הזוי, נראים קצינים עם נשקים שלופים כשדלת הכניסה לבית הנבחרים חסומה, ומאחוריה המון תומכים טראמפ.
מנגד, נבחרה תמונה בה מופיע הנשיא הנבחר ג'ו ביידן על מרפסת הבית הלבן יחד עם רעייתו צופים בזיקוקים לאחר שהושבע לנשיא אחרי שניצח בבחירות כחודשיים לפני. וכמובן שהטיים לא יכלו לוותר גם על התמונה המפורסמת של ברני סנדרס יושב לבדו עם מסיכה וכפפות בטקס ההשבעה של ג'ו ביידן
 
תמונה המעלה צמרמורת שנבחרה היא תמונה של אשה בת 81, שצולמה בחודש אוגוסט כששרפות ענק פרצו באי היווני אוויה. בתמונה נראית האשה המבוגרת כשהיא בורחת מהמקום בזמן שהלהבות מתקרבות לביתה. תמונה נוספת המעוררת רגשות היא של מלכת אנגליה אליזבת' השניה יושבת לבדה בהלוויה של בעלה הנסיך פיליפ שנפטר השנה בגיל 99.
למרות שעברה כבר כשנה וחצי מאז התפרצות מגיפת הקורונה, גם ב2021 המגיפה ממשיכה ללוות אותנו ולכן נכנסו גם השנה תמונות המסמלות את ההתמודדות עם המגיפה, כמו תמונה טכנאים של חברת ביונטק, שעבדה יחד עם פייזר על החיסון נגד קורונה, בשלב האחרון בייצור החיסונים, כשהם מסננים את החיסון לפני העברתי לאריזות שמוכנות למשלוח למדינות ברחבי העולם. ונכנסו גם תמונות המסמלות את האסונות שהמגיפה ממשיכה להמיט על משפחות ברחבי העולם אשר יקיריהן מתו מהנגיף.
בתחום הספורט נבחרו כמה תמונות מאולימפיאדת טוקיו שהתקיימה בקיץ האחרון, אחרי דחייה של שנה בעקבות המגפה. בין התמונות שנבחרו, נראים אצנים בקו הזינוק שברקע המושבים של האצטדיון הענק ריקים מאנשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה