ויראלי

אמנון לוי משתגע: מדוע פייסבוק מחקה את הפוסט שלו?

האם ד"ר אבישי בן חיים ניצח בקרב את אמנון לוי על המאבק המזרחי? מגיש הטלוויזיה העלה פוסט ובו מאמר שכתב על חטיפת המאבק המזרחי לטובת הגנה על ביבי, והפוסט נמחק לאחר שהפר את כללי הקהילה
מערכת ice |  1
אמנון לוי ואבישי בן אביחי (צילום צילום מסך פלאש 90)
מגיש רשת 13, אמנון לוי, לא האמין כאשר ראה היום (חמישי) כי פייסבוק מחקה פוסט שלו בטענה שהוא מפר את כללי הקהילה וזאת בעקבות מאמר שכתב בעיתון ידיעות אחרונות.
המאמר עסק בעניין המאבק המזרחי, ולוי אף כתב על כך: "ביביסטים ניכסו את המאבק המזרחי כדי להגן על מנהיגם וזיהמו את המאבק החברתי החשוב ביותר". זו אינה הפעם הראשונה בה לוי תופס עמדה בעניין המאבקים שמובילים לפעמים פעילים חברתיים או מזרחיים, צד שלעתים מעורר סערה.

הפעם פייסבוק תפסה גם היא צד ומחקה לו את המאמר שכתב בידיעות אחרונות בעניים "חטיפת המאבק המזרחי לטובת הגנה על ביבי", והסיבה? הפוסט מפר את כללי הקהילה. על כך כתב לוי: "לא יאומן, פייסבוק מחק לי מאמר", והוסיף: "מטורף".
 
גם לפני כמה חודשים התייחס לוי במאמר שכתב, אז הוא תקף את חברו לחדשות 13, אבישי בן חיים: ""אני רואה באבישי נזק מובהק לדרך, יריב המאבק ומי שפוגע ללא רחם בישראל השנייה".
לדבריו, אבישי בן חיים הוא ביביסט "מאוהב בביבי אהבה עיוורת" והוא לוקח את המאבק המזרחי וכורך אותם כדי להציל את נתניהו הנאשם בפלילים. לוי גם יוצא נגד הטענות של בן חיים כי אינו מנמק אותן בעובדות: "יש לו תיאוריה וזהו, בעיניו אין צורך לנמק, צריך להאמין". 
מגיש רשת 13 הוסיף לתקוף את בן חיים: "מזהם את המאבק כולו על ידי כריכתו בהאשמות נגד ביבי. הוא עלול להשאיר אחריו אדמה חרוכה בכל הקשור לשיח המזרחי", לוי הוסיף: "העיורוון שלו מאיים על כל המאבק המזרחי לשוויון, אבישי בעצם הפך מתנה להגמוניה שהוא שונא".
לוי חתם את דבריו: "ד"ר אבישי בן חיים מחריב את המאבק החשוב של ישראל השנייה. הורג אותו ממש, וכל מי שהמאבק הזה חשוב בעיניו חייב להיזהר: לא מדובר בדובר ישראל השנייה, מדובר ביריב שלה". עיתונאי מעריב בן כספית, שיתף את המאמר בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "כל מילה".
בן חיים הגיב על כך, וכתב: "בכירי עיתונאי ישראל מתייצבים בסך להשתיק אותי ואת הציבור שדעתי מייצגת. מכבד אותם, מודה שאני קצת נבהל מהם, לא מוסרית ואינטלקטואלית, אלא כי בסוף הם שולטים בשיח ובחופש הביטוי שלי ובפרנסה של הילדים שלי, אבל מהצד השני אני מקבל תמיכה  ומבין כמה חשוב מה שאני עושה ושאסור לשתוק".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמנון לוי צודק בכול מילה (ל"ת)
    אחד 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור