ויראלי

כאן במינוי מפתיע: זה יוצר הרשת שמצטרף לדיגיטל

מחלקת הדיגיטל של כאן 11 תתחדש בקרוב בכוחות חדשים, לאחר שהודיעו על מינויו של יוצר הרשת עידו קנר לצוות הסושיאל והתוכן במחלקה
מערכת ice |  2
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
תאגיד השידור הישראלי כאן מודיע על מינוי חדש למחלקת הדיגיטל בתאגיד. מי שייכנס לאחת המחלקות המוצלחות של התאגיד הוא יוצר הרשת עידו קנר מצטרף לכאן דיגיטל ויהיה חלק מצוות הסושיאל והתוכן של החטיבה. קנר יהיה עורך התכנים הוורטיקלים של כאן דיגיטל ויפתח ויגיש פורמטים לטיקטוק ולאינסטגרם. 
קנר פרסם בשנים האחרונות עשרות סרטוני רשת כמו סיקור הפגנת החרדים וסיקור הפגנת השמאל שהגיעו למיליוני צפיות. ב-2017 הוכרז כ״פריצת השנה״ של התוכנית חי בלילה אחרי שסרטון עצמאי שלו שבר את הרשת והגיע לעשרות סימונים כאהוב בפייסבוק של 2017. 
 


אחרי שהפוטנציאל שלו זוהה הוא החל לעבוד בגלי צה"ל. ברזומה שלו גם עבר באחד ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל כשעבד כקופירייטר במשרד מקאן תל אביב.

קרדיט: תאיר מלכא

כאמור, בשנים האחרונות היה מנהל הקריאייטיב במחלקת הדיגיטל של גל״צ, שם יצר את סדרת הרשת ״עובדות מהעתיד״ שזכתה למילוני צפיות בטיקטוק, בפייסבוק והאינסטגרם. בתאגיד השידור כאן מסר, "סמנכ״ל הדיגיטל תומר ברנד: ״עידו הוא יוצר חד, חריף ומוכשר ואנחנו שמחים וגאים שהוא מצטרף אלינו".
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הטריד וניצל חיילת בגלי צהל
    אחד שיודע 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהוא היה מנהל הקרייטיב בדיגיטל בגלי צהל השתן עלה לו לראש...
    סגור
  • 1.
    אח יקר עידו
    מזהמשנה 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך סבתא שלי אומרת... תצליח ותרוויח
    סגור