ויראלי

אוקראינה מוכרת את גביע הזכייה באירוויזיון: זה הסכום שגייסה

להקת קאלוש זוכת האירוויזיון האוקראינית מציעה למכור את הגביע לכל המרבה במחיר, כדי לגייס כסף בעבור המאמץ הצבאי
מערכת ice | 
ולודימיר זלנסקי (צילום יוטיוב/ Guardian News)
זוכי האירוויזיון האוקראינים, חברי להקת קאלוש, הודיעו היום (רביעי) שהם מוציאים למכירה פומבית את גביע האירוויזיון שלהם , את כובע הדלי הוורוד וכן את החתימה של הסולן כדי לגייס כספים לצבא אוקראינה.
 
הכובע יורגל בין משתתפים שיתרמו 5 אירו בעבור כרטיס הגרלה, ואילו הגביע יוצע במכירה פומבית ויימכר לאדם שיהיה מוכן לתרום את הסכום הגבוה ביותר של מטבעות קריפטוגרפים לארגון צדקה ייעודי. על פי מגזין "eurovoix news", הלהקה כבר הספיקה לגייס מעל ל-45,000 אירו, כבר ב-6 השעות הראשונות לפרסום ההודעה.
 
קאלוש היא להקת ראפ אוקראינית, חבריה: הסולן אולה פסיוק, איהור דידנצ'וק, ווואלד קורוצ'קה, יצגו את המדינה באירוויזיון האחרון עם השיר "Stefania". ההרכב המוזיקלי ניצח בתחרות בטורינו, איטליה עם סך כולל של 631 נקודות.
 
בניגוד להצבעות השופטים, הקהל בבית הכריע והחליט לפרגן בענק לאוקראינה, שעל אף הופעה אדירה של ספרד שהייתה לפי רבים מי שאמורה להיות הזוכה באירוויזיון 2022, והעניק את הזכייה למדינה שנמצאת תחת מתקפה רוסית ולחימה בלתי נגמרת. המדינה לא תוכל לארח כמיטב המסורת את התחרות בשנה הבאה ואירוויזיון 2023 יתקיים באחת המדינות החזקות. האופציה המרכזית היא אנגליה שדורגה במקום השני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה