ויראלי

עשרות חיות מתות התגלו בבית מנהלת ארגון להצלת בע"ח

שרידי 30 כלבים וחתולים במצב ריקבון נמצאו ע"י משטרת דרום-קרוליינה בביתה של קרוליין פנינגטון, מנכ"לית עמותה למען בעלי חיים ועובדת האגודה ההומנית המחוזית. השוטרים הגיעו בעקבות תלונות שכנים על "ריח מוות". השריף: מהמקרים הקשים שראיתי. החיות מתו מרעב והתייבשות
מערכת ice | 
התעללות בבעלי חיים (צילום freepik)
מנהלת עמותה המוקדשת להצלת בעלי חיים חסרי ישע במדינת דרום-קרוליינה שבארה"ב נעצרה בסוף השבוע, לאחר שבביתה נמצאו 30 חיות מחמד מתות. הזוועה התגלתה על ידי שוטרים שהגיעו למקום בעקבות תלונות שכנים על "ריח של מוות" שנדף מהבית. לפי מצב הפגרים, החוקרים סבורים כי החיות מתו כבר לפני תקופה משמעותית, ונראה כי מותן נגרם מרעב והתייבשות.
קרוליין דאון פנינגטון, בת 47, היתה מנכ"לית ומנהלת ארגון GROWL, ובמקביל גם הועסקה כעובדת ב"אגודה ההומנית" למען בעלי חיים של מחוז קרשו במדינה. בתוך ביתה התגלו, בתוך ארגזים וכלובים, גוויות של 28 כלבים ושל שני חתולים שהיו כבר במצב ריקבון מתקדם. היא מואשמת ב-30 עבירות של התעללות בבעלי חיים.
לדברי שריף משטרת מחוז ריצ'לנד, ליאון לוט, זהו אחד המקרים הגרועים ביותר של צער בעלי חיים שראה אי פעם. ההנחה היא כי החיות הוזנחו ונשארו לבדן בכלובים במשך שבעה עד תשעה חודשים לפני מותם. בעת שנמצאו, גופות החיות שכבו בפסולת וברקב שלהן עצמן. המשטרה ורשויות המחוז דאגו להוצאת שרידי החיות מהבית.
 
"זה מזעזע ושובר לב", אמר השריף המחוזי, "זו מישהי שהופקדה על ידי הקהילה לטפל בבעלי החיים האלה ולמצוא להם בתים. היא בגדה באמון הזה, והיא בגדה באמון של החיות התמימות האלה שסמכו עליה".
פנינגטון הועסקה כאמור גם על ידי האגודה ההומנית של מחוז קרשו. האגודה מסרה בהצהרה: "לא היינו מודעים למעשי העובדת לשעבר ואנו המומים ושבורי לב". מהארגון נמסר שהיא לא תעבוד יותר עבורם.
פנינגטון נחקרת גם בגין הונאה אפשרית, לאור העובדה ש-GROWL הוא עמותה רשומה ללא מטרות רווח. אזרחים שתרמו לארגון בשנה האחרונה התבקשו ליצור קשר עם הרשויות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה