ויראלי

כך כרטיס הגירוד הפך למתנה המושלמת לכל אבא

אב קיבל מבתו ליום האב כרטיסי גירוד מתנה, והתקשה להאמין בסכום המטורף שזכה בו
מערכת ice | 
ג'ון בארטלט וצ'ק הזכייה
אבא קנדי קיבל את המתנה הגדולה מכולם ליום האב כאשר זכה בסכום של 515,382 דולר בלוטו, לאחר שבתו קנתה לו את הכרטיס. ג'ון בארטלט גרף את הסכום ששינה את חייו לאחר שפתח את הכרטיס שלו מהילדה האהובה שלו ומצא שני קלפי Scratch'N Win.
הוא מסר אחד לאשתו אן כדי לגרד, ובקושי ציפה לזכות במשהו, לפני שהבין שהם דפקו הקופה.  המשפחה, מניופאונדלנד, קנדה, אמרה שהם לעולם לא ישכחו את יום האב של השנה הודות להפתעה יוצאת הדופן הזו. ג'ון אמר: "הבת שלי השאירה לי מתנה שני כרטיסי גירוד ליום האב, וכשראיתי אותם לא חשבתי יותר מדי, כשאשתי הראתה לי היינו בהלם."
 
אשתו אמרה, "הסתכלתי על זה לפחות שלוש פעמים לפני שהתקשרתי לג'ון להראות לו. שנינו פשוט שמחנו בטירוף כשראינו את זה". ג'ון אהב למתוח את הילדים שלו מפעם לפעם, וכשם התקשרו לבתם להודיע לה על הזכייה היא לא האמינה, וחשבה שהוא עובד עליה.
ג'ון המשיך: "למרות היסטוריית המתיחות שלי, חשבתי ששכנעתי אותה שניצחנו. ניתקנו את הטלפון, ואז חמש דקות לאחר מכן, היא התקשרה אליי חזרה ואמרה, 'אתה משחק איתי?'". אך אל דאגה, מאז האבא שכנע אותה שהזכייה היא אמיתית, וכעת הוא מתכנן איך לקבל את הפרס. זוכי הפרס הזה יכולים לבחור לקבל כ-800 פאונד בכל שבוע למשך 25 שנים או לקבל סכום חד פעמי של 515,382 דולר.
המשפחה החליטה לקחת את כל הזכייה בבת אחת, ולאפשר להם לשלם את החשבונות ולהתחדש ברכב. ג'ון אמר שהוא מתכוון להצטרף לאשתו בפנסיה ורוצה לטוס איתה לאירלנד או לסקוטלנד - או "אולי אפילו שניהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה