ויראלי

הכפיל של פוטין נחשף? "אין מצב שפוטין כה אנרגטי"

שמועות שמקורן לכאורה במודיעין האוקראיני, טוענות שבפגישה האחרונה באיראן נכח כפיל של פוטין ולא הוא עצמו
מערכת ice |  1
ולדימיר פוטין (צילום ויקיפדיה)
הייתכן שהמנהיג הרוסי ולדימיר פוטין הוחלף בכפיל דומה במהלך הפגישה באיראן בשבוע שעבר? כך לפחות אומר גורם בכיר במודיעין האוקראיני.
נשיא רוסיה, שכבר זמן רב רצות שמועות על כך שהוא חולה במחלה ואולי אפילו בסרטן, נראה בפגישה ערני ונייד מהרגיל במהלך ביקורו באיראן. בביקורו שם נפגש עם האייתוללה עלי חמינאי, ואופי התנועות שלו העלה חשד. כך אמרו מקורות אוקראינים ל"סאן" הבריטי.
האלוף במיל' קירילו או' בודאנוב אמר לרשת האוקראינית 1+1 כי הופעתו התוססת של פוטין במהלך הביקור אינה אופיינית, והציע שהאיש שנראה בצילומים אינו פוטין. "אני רק מעלה שאלה", אמר בודאנוב, "בבקשה תסתכל על רגע היציאה של פוטין מהמטוס. זה בכלל פוטין?"
 
ביקורו של פוטין באיראן היה מסעו הבינלאומי הראשון מאז הפלישה לאוקראינה ב-24 בפברואר. המודיעין האמריקני ציין כי הדיון היה על עסקה של איראן למכור לרוסיה "כמה מאות" מל"טים - כולל חלקם המסוגלים לתקוף נשק - לשימוש במלחמה נגד אוקראינה.
מנהל ערוץ טלגרם נגד פוטין "General SVR" – ערוץ שלכאורה מנוהל על ידי סגן לשעבר בשירות ביון החוץ הרוסי - טען שכפילים הוכנסו לכוננות כדי להחליף את פוטין במידת הצורך בזמן שהוא עובר ניתוח. חשבון הטלגרם המסתורי טען גם כי ישוחררו קטעים מוקלטים מראש של פוטין כשהוא משתתף בפגישות וחותם על חוקים כדי שייראה כאילו הוא עדיין עובד.
 
פוטין אמר לפני שנתיים שהוצעה לו ההזדמנות להעסיק כפיל גוף בתחילת שנות ה-2000 כדי לבצע את תפקידיו למטרות ביטחוניות, אך בסופו של דבר החליט שלא. ביום חמישי, ציין מנהל ה-CIA, וויליאם ברנס, כי פוטין נראה "בריא מדי", בניגוד למודיעין אמריקאי קודם שאמר שמצבו הבריאותי של המנהיג הרוסי בדעיכה והוא נלחם בסרטן.
לפי הערכות ה-CIA העדכניות, כ-15,000 חיילים רוסים נהרגו במלחמה עד כה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה פוטין
    הראל 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד איך כל התנועות בול
    סגור