תקשורת ומדיה

יהודה לוי מגיב לראשונה לזוגיות עם דנה פרידר: "מכירים מגיל 19"

אחרי השמועות הבלתי פוסקות על כך שיהודה לוי ודנה פרידר החלו בזוגיות חדשה, לוי מגיב לראשונה: "אני ודנה מכירים מגיל 19, אין לי שום דבר להוסיף על זה"
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום טל גבעוני)
לאחרונה עולם התרבות בישראל הוכה בתדהמה בעקבות השמועות על כך שיהודה לוי, אחד הגברים הנחשקים בישראל שלאחרונה יצא מזוגיות ארוכה עם הדוגמנית שלומית מלכה, החל בזוגיות עם השחקנית דנה פרידר, שגם היא התגרשה רק לאחרונה מאריאל פרדו, זאת בפעם השנייה בחייה.
ב"פנאי פלוס" מבית YNET, יצאו לברר את הנושא ופגשו את יהודה לוי בכניסה לביתו שבתל אביב, מצויד בשתי מזוודות וממתין למונית. כשלוי נשאל האם יש לו משהו לחדש לנו לגבי דנה, ענה: "אני ודנה מכירים מגיל 19, אין לי שום דבר להוסיף על זה".
 
כזכור, יהודה לוי קיבל לאחרונה ג'וב נוצץ במיוחד אחרי שקטף את תפקיד המנחה ב"מרוץ למיליון", שעבר לאחרונה מרשת 13 לקשת 12, והוא יחליף, בתפקיד את רון שחר אחרי שנים רבות ששימש כמנחה של התוכנית.
המנחה החדש הגיע השבוע למשרדי קשת 12 כדי לפגוש את הצוות של הפקת הריאליטי הצמוד. שלט מרגש קיבל את פניו עם הגעתו ובו נכתב: "ברוך הבא יהודה לוי בהצלחה". לוי תיעד לרשתות החברתיות את המשרדים החדשים וכתב בסטורי שהעלה: ״זה הצוות שלי, איזה כיף לי, תראו איזה משרדי הייטק יש לנו פה, התחלנו את הטרפת לא יאומן". יש לציין כי מדובר בשם מפתיע ומסקרן שכן לוי לא עשה הגשה של תכנית ריאליטי עדיין בקריירה הארוכה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה