ויראלי

אשתו של הזמר הישראלי האהוב הלכה לעולמה: "קשה לי מאוד"

אברולה ניקולאידיס, רעייתו זה 62 שנה של הזמר האגדי טריפונס, הלכה לעולמה לפני כשבועיים בעיר ניקוסיה שבקפריסין, כאשר הזמר חזר לישראל כדי להמשיך ולהופיע: "היא נפטרה מסוכרת וסרטן. אני והילדים היינו לידה. זה היה קשה מאוד עבורי אחרי 62 שנים משותפות, להתרגל לחיות בלי אהבת חיי"
מערכת ice |  4
הופעה (צילום Pixabay)
אברולה ניקולאידיס, רעייתו זה 62 שנה של הזמר האגדי טריפונס, הלכה לעולמה לפני כשבועיים בעיר ניקוסיה שבקפריסין. טריפונס החליט כעת לחזור לישראל, וכאן הוא ממשיך את ההופעות שלו, על אף הכאב הגדול.
בראיון שערך הבוקר (חמישי) טריפונס ב-TMI, הוא סיפר על הרגע הקשה ביותר בחייו, ואיך בדיוק זה קרה: "היא נפטרה מסוכרת וסרטן.  בשנתיים האחרונות היא חלתה, נפטרה בבית חולים סיעודי, אני והילדים היינו לידה. זה היה קשה מאוד עבורי אחרי 62 שנים משותפות, להתרגל לחיות בלי אהבת חיי".
 
טריפונס המשיך וסיפר על אהבתו למדינת ישראל והסיבה לכך שהוא חזר לכאן: אני אוהב את ארץ ישראל ואני פטריוט גדול. אשתי חיה שנים איתי בארץ ודיברה עברית. בתחילת אפריל אחזור לאזכרה בניקוסיה, לפני חודש וחצי חגגתי יום הולדת 79, ועצוב לי לחשוב שהיא לא תהיה איתי ביום הולדת 80, אבל החיים חזקים מהכל ואני ממשיך, אין ברירה. רק לאחרונה נולד לי נין מהילד שלי שכמו השאר גר בניקוסיה. אני אמשיך במה שעשיתי כל הזמן בצורה הכי טובה, הקהל אוהב אותי ומרעיף עליי אהבה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אשת טריפונס זל
    דינה 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישתתפת בצערך , שלא תדע עוד צער.
    סגור
  • 2.
    הוא ישראלי?!
    ייייי 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ידעתי....
    סגור
  • 1.
    טריפונס
    אבי 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא תדע צער משתתף בצערך איש יקר
    סגור
  • זמר אהוב בישראל (ל"ת)
    רחל ששון 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור