ויראלי

ירדן ג'רבי מתפרקת: "אני חיה בעצב ובכאב, קשה לי"

אחרי שירדן ג'רבי ובת זוגה, דנה לביא, נפרדו, ג'רבי חושפת בכאב: "זה עצוב, וזה קשה, אבל זה היה קורה במוקדם או במאוחר. אני כואבת את זה ועצוב לי"
מערכת ice | 
ירדן ג'רבי (צילום פייסבוק/ ירדן ג'רבי)
ירדן ג'רבי, הג'ודאית לשעבר ופרשנית "נינג'ה ישראל" בקשת 12, חוותה לאחרונה פרידה קשה מבת זוגה, דנה לביא. אתמול (שלישי) ג'רבי הגיעה ללאירוע ההשקה של הבושם החדש דילן פרפל מבית ורסאצ'ה ב"בית על הים" ביפו, ובראיון חושפני שהעניקה ל-TMI היא סיפרה על הסיבות שהובילה לפרידה הכואבת.
 על הפרידה מבת זוגה לשעבר, דנה לביא, סיפרה ג'רבי בכאב: "זה לא פשוט, זה טרי וזה עצוב, וזה קשה. אין יותר מדיי מילים להגדיר את זה.  זה היה קורה במוקדם או במאוחר, כמו שאני חושפת דברים טובים אני חושפת דברים פחות טובים וזה באסה". 
 
על האפשרות לקאמבק עתידי שלה ושל פרודתה דנה לביא, בתו של השחקן עמוס לביא ז"ל, אמרה ג'רבי: " אני כואבת את זה ועצוב לי ומי יודע מה יהיה בעתיד? אני כרגע חיה את זה. אני בזה, בעצב ובכאב ומה שיהיה יהיה". 
לסיום, סיפרה ג'רבי מה הסיבות שהובילו לפרידה הכואבת: "אין לזה איזה תשובה. לפעמים יש אהבה מאוד גדולה ולפעמים גם לא מסתדרים וזה קורה, וזה בסדר. היא תמיד תהיה חלק מהחיים שלי, לפעמים לא מסתדרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה